به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

نظرات کاربران-قسمت اول

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۶ ق.ظ

از این به بعد با توجه به استقبال خوب دوستان و عزیزان از مطالب وبلاگ، خدا رو شکر، میخوام نظرات را هرچند وقت یکبار در قالب یک پست منتشر کنم؛

فعلا یکی از نظرات را میزارم:


هدایت در مطلب معرفی انیمیشن سینمایی «ناسور» با موضوع عاشورای حسینی+ تیزر

واقعا گزافه گویی شده درباره این انیمیشن.بیشتر توهین امیزه تا چیز دیگه.
این چه انیمیشنیه و این چه تمجدیه که شما کردید؟حیف شارژ اینترنتم

پاسخ توسط صابر سبحانی در ۲۷ آذر ۹۴، ۰۵:۲۴

سلام
هدایت عزیز!
معذرت میخوام. مطالبی که عنوانشون لینک دار هست و یا آخرش منبع ذکر شده، متعلق به سایت دیگری است. (در اصل یک خبر است و نظر شخصی بنده نیست)
بخشید. خب من از این عنوان چیزی ننوشتم و صرفا یک کپی از یک سایت خبری هست. اوم، یعنی، لینک عنوان منظورم هست.
حالا که از دستم ناراحت شدید، پیشنهاد من به شما این پست وبلاگ است (که دوباره در وبلاگ شبیهش رو ایجاد کردم لطفا اینجا کلیک بفرمایید و انیمیشن های این پست را ببینید).

ولی خودمونیم، انقدرهام بد نبود، البته بنظر من هم کیفیت اینجور کارها باید خیلی بهتر از اینی باشه که هست. البته با اینکه یک انیمیشن مذهبی هست نباید بیش از اندازه ازش تعریف کرد. خب در کنار اون، بنظرم بعضی قسمت هاش خوب کار شده است و شایسته تقدیره.

ولی خودمونیم، انقدرهام بد نبود، البته بنظر من هم کیفیت اینجور کارها باید خیلی بهتر از اینی باشه که هست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی