به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

آنونس جدیدی از انیمیشن سینمایی «بازگشت» رونمایی شد، اثری که در بخش انیمیشن جشنواره فیلم فجرامسال رونمایی می‌شود و با شش انیمیشن دیگر حاضر در این بخش رقابت می‌کند.
به گزارش مشرق، انیمیشن سینمایی «بازگشت» آخرین مراحل فنی و اصلاح رنگش را انجام داده است.

 «بازگشت» که پیش از این با عنوان «اصحاب اخدود» پروانه ساخت گرفته بود به تهیه کنندگی سازمان اوج و کارگردانی محمد همدانی ساخته شده است. بهزاد عبدی، موسیقی این انیمیشن سینمایی را ساخته است و بنا بود برای حضور در جشنواره فیلم فجر ساخته شود.

رونمایی از تیزرانیمیشن عجیب وغریب«بازگشت»+فیلم

 این انیمیشن سینمایی یک روایت ماجراجویانه دارد و داستان بر اساس سفر قهرمان فیلم شکل گرفته است. سوژه انیمیشن «بازگشت» روایتی تاریخی دارد که از جهات مختلف متناسب با اتفاق های روز است و محور اصلی فیلم درباره یکی از بزرگترین آفت های جوامع بشری یعنی پدیده صهیونیسم است.

بخشهایی از این فیلم سینمایی انیمیشن را از اینجا ببینید:


شنبه هفته گذشته محمد حیدری دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در نشست رسانه ای خود از افزوده شدن بخش انیمیشن به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر خبر داد و یادآور شد: با توجه به تاکیدات ریاست سازمان سینمایی در جهت حمایت از آثار انیمیشن و توسعه و رشد این نوع آثار و همچنین جشنواره فیلم فجر، بخشی را به آثار تولید شده در این بخش اختصاص داده ایم.

رونمایی از تیزرانیمیشن عجیب وغریب«بازگشت»+فیلم

وی با بیان اینکه 7 فیلم انیمیشن در این بخش حضور دارند، توضیح داد: سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در راستای حمایت از آثار انیمیشن بخشی را به این آثار اختصاص داده و فیلم‌های حاضر در این بخش با یکدیگر رقابت می‌کنند.

اختصاص بخش ویژه به سینمای انیمیشن در جشنواره فیلم فجر نشان‌دهنده برداشتن یک گام بلند به سمت حرفه ای شدن این هنر- صنعت است.  توجه به سینمای انیمیشن و جدی گرفتن این مقوله سینمایی می تواند به اقتصاد سینمای ایران کمک کند.


برگرفته از مشرق/با تصحیح. راستی اسم این انیمیشن از بازگشت به فهرست مقدس تغییر پیدا کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی