به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

معرفی انیمیشن در مسیر باران

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۵۸ ب.ظ

سیم ریز

خبرگزاری تسنیم: معاون هنری موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی گفت: انیمیشن سینمایی "در مسیر باران" همزمان با دهه کرامت رونمایی می‌شود.

مهدی سیم‌ریز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درمشهد مقدساظهار داشت: یکی از بزرگترین فعالیت‌های موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس در حوزه تولید انیمشین اتمام مراحل ساخت انیمیشن سینمایی 80 دقیقه‌ای " در مسیر باران " با محوریت هجرت امام رضا(ع) از مدینه و مرو است.

معاون هنری موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی افزود: هفته آینده انیمیشن" در مسیر باران" برای دوبله به تهران ارسال ‌ و پیش بینی می‌شود این انیمیشن همزمان با دهه کرامت رونمایی شود.

وی با بیان اینکه دومین کار بزرگ در دست تولید موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در بخش انیمیشن تولید انیمیشن داستانی با عنوان " پسنده" در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: این انیمیشن با تکنیک پینت سه بعدی به مدت 30 دقیقه در دست تولید است.

سیم‌ریز به محوریت انیمیشن داستانی " پسنده " اشاره کرد و گفت: این انیمیشن با موضوع حضور امام رضا(ع) در نیشابور و وقایعی که به دنبال حضور ایشان در نیشابور رخ می‌دهد است و امکان تغییر نام این انیمیشن نیز وجود دارد.

وی  عنوان کرد: از دیگر تولیدات موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی تولید آلبوم موسیقیایی "لالایی رضوی"  است که اشعار این آلبوم توسط عبدالجبار کاکایی و آهنگسازی فردین خلعتبری است که تا پایان نمیه نخست امسال رو نمایی و وارد بازار می‌شود.

معاون هنری موسسه آفرینش‌های آستان قدس رضوی به برنامه‌های تدوین شده برای ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: نمایش آثار قرآنی در نگارخانه رضوان و نمایش آثار قرآنی در موزه هنرهای معاصر اهواز از جمله برنامه‌های ماه مبارک رمضان است. 

سیم‌ریز به اجرای طرح قرآنی"ربیع القرآن" ویژه گروه سنی کودک و نوجوان از سوی مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این ویژه برنامه به صورت روزانه و پس از افطار در قالب نمایش‌های عروسکی، مسابقه، بازی‌های قرآنی و نمایش فیلم  اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: همزمان با شب میلاد امام حسن(ع) کتابت آیات قرآن کریم و احادیث با عنوان "کتابت بندگی" با حضور اساتید برجسته خوشنویس از افطار تا سحر برگزار می‌شود.

معاون هنری موسسه آفرینش‌های آستان قدس رضوی از حضور این موسسه در نمایشگاه قرآن مشهد مقدس خبر داد و گفت: در این دوره از نمایشگاه قرآن مشهد این موسسه اقدام به نمایش آثار هنری قرآنی و برگزاری کارگاه‌های خلق آثار قرآنی را در دستور کار قرار داده است.

  • صابر سبحانی

در مسیر باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی