به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

دلتون میخواد ما را همراهی کنید؟

سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۶ ب.ظ

سلام

خیلی ممنون از شما

خدا رو شکر که با نظراتتن این وبلاگ انیمیشن های ایرانی رو همراهی میکنید، از شما ممنونیم

اما اگر دلتون میخواد از من حمایت کنید:






دلیل: یک خب میتونه درامد مالی من از وبلاگ باشه و دو حجمی که صرف دانلود انیمیشن ها میشود
ولی حمایت هم نکنید، من کلا تامین مالی هستم ;)
ممنون
  • صابر سبحانی

نظرات  (۱)

خیلی عالیه احسنت به این همت 
کیف کردم من همیشه کلی جستجو میکنم تا محصول ایرانی پیدا کنم
اینجا به راحتی انیمیشن و نرم افزار اییرانی پیدا می کنم
به امید روزی که سایت پر باشه از انیمیشن و نرم افزار ایرانی 
خدانگهدارتون باشه
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم ازتون
هرچند سرعتم کم شده، اما امیدوارم داقل تا یکی دو سال آینده این کار ادامه پیدا بکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی