به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

۳۱
ارديبهشت

 

احیای مهدوی

        

توضیحات استاد رائفی پور پیرامون احیاء شب نیمه شعبان

صوت ها

توضیح سین برنامه احیاء شب نیمه شعبان-استاد رائفی پور-1.40 MB   دانلود فایل
توضیح سین برنامه احیاء شب نیمه شعبان-استاد رائفی پور-4.48 MB   دانلود فایل

به امید ظهور منجی عالم بشریت مهدی صاحب الزمان منجی آخرالزمان

 

 

به طه به یس


دریافت
مدت زمان: 4 دقیقه 44 ثانیه


کلیپی از احیای نیمه شب شعبان 93

دریافت
مدت زمان: 11 دقیقه 22 ثانیه
 
 
باران دوازدوهم
 

دریافت
مدت زمان: 3 دقیقه 27 ثانیه
 
  • صابر سبحانی
۳۰
ارديبهشت

سلام

انیمیشن سینمایی خورشید مصر رو میتوانید در سه قسمت زیر دانلود کنید. امیدوارم خوشتون بیاد

روایت سینمایی انیمیشنی از داستان زندگی حضرت یوسف(ع) است از کودکی تا دیدار پدر (حضرت یعقوب(ع)) و پسر(حضرت یوسف) در مصر.

 

 

 

مدت زمان: 30 دقیقه 2 ثانیه

 

 

 

 

 

 

مدت زمان: 29 دقیقه 59 ثانیه

 

 

 

 

 

 

مدت زمان: 19 دقیقه 4 ثانیه

 

 

 

 

  • صابر سبحانی
۲۹
ارديبهشت




هادی محمدیان در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:

ساخت انیمیشن «فیلشاه» را آغاز کرده‌ایم/ ماجراهای یک بچه فیل بی‌دست و پا!

کارگردان انیمیشن «شاهزاده روم» گفت: سعی کردیم با تجربه‌هایی که از «شاهزاده روم» بدست آوردیم، بیشتر روی فیلمنامه کار کنیم و فکر می‌کنیم فیلمنامه «فیلشاه» خیلی بهتر از آب درآمده است.

هادی محمدیان، کارگردان انیمیشن «شاهزاده روم» در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در خصوص پروژه جدید خود گفت: به تازگی کار ساخت انیمیشن «فیلشاه» را آغاز کرده‌ایم. پروانه ساخت هم آمده و بچه‌ها مشغول کار هستند. تهیه کننده این کار هم آقای جعفری و مدیر تولید مثل انیمیشن «شاهزاده روم» مهدی پاکدل است. فیلمنامه را هم من به همراه آقای «علی رمضان‌پور» و «محمدباقر مفیدی‌کیا» نوشته‌ایم.

 

وی ادامه داد: سعی کردیم با تجربه‌هایی که از «شاهزاده روم» بدست آوردیم، بیشتر روی فیلمنامه کار کنیم و فکر می‌کنیم فیلمنامه «فیلشاه» خیلی بهتر از آب درآمده است.

 

کارگردان انیمیشن «شاهزاده روم» افزود: کار برای مخاطبان کودک و نوجوان است و خیلی امیدواریم که از تماشای آن لذت ببرند.

 

محمدیان در پایان گفت: داستان فیلم درباره بچه فیلی است که پدرش رئیس گله فیل‌ها است و همه انتظار دارند که این بچه فیل جانشین پدرش شود، ولی او خیلی بی‌دست و پا است. همین دست‌مایه ماجراهای طنز و عجیب و غریبی شده است. 

  • صابر سبحانی
۲۹
ارديبهشت
تعجب می‌کنیم انیمیشنی با این کیفیت در ایران ساخته شده!
به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ انیمیشن «فهرست مقدس» شب گذشته در حاشیه بازار فیلم کن در هتل گری به نمایش در آمد.

در این اکران که با حضور اهالی هنر از کشورهای مختلف دنیا همراه بود، تماشاگران فیلم بعد از پایان نمایش ضمن ابراز تعجب کیفیت ساخت این انیمیشن و تولید بومی آن در ایران با کیفیت بین‌المللی، داستان فیلم را پر کشش توصیف کرده و در مجموع اثر را یک انیمیشن با کیفیت استاندارد بین‌المللی و شایسته دانستند.

نکته جالب توجه آن بود که با آن که اغلب تماشاگران این فیلم مسیحی بودند اما از داستان منجی‌گرایانه آن و وجود عنصر منجی در این داستان ابراز رضایت کرده و همراهی این داستان با کیفیت ساخت و فرم استاندارد را برگ برنده «فهرست مقدس» دانستند.

گفتنی است؛ انیمیشن «فهرست مقدس» با نام انگلیسی «the return» به تهیه‌کنندگی محمد امین همدانی یکی از محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در بازار بین المللی فیلم کن به عرضه بین المللی رسیده و تا امروز نیز استقبال خوبی از آن به عمل آمده است.


انتهای پیام/
  • صابر سبحانی
۲۹
ارديبهشت

کمپین «هر خودرو، یک بنر مهدوی»

کمپین  «هر خودرو، یک بنر مهدوی» shia muslim                   
از وسایل نقلیه خود همچون تابلویی متحرک در سطح شهر بهره برده و در گسترش فرهنگ مهدوی موثر باشید.

کمپین  «هر خودرو، یک بنر مهدوی»

از کلیه مهدی یاوران عزیز دعوت می شود با نصب نوشته ها و برچسب های دائمی با شعارهای مهدوی بر روی شیشه خودروی خویش به این طرح عظیم و همگانی بپیوندند.

موسسه "مصاف ایرانیان" بیش از 60 طرح تولیدی را در اختیار عزیزان قرار می دهد که در صورت تمایل می توانند  آن را به صورت برچسب چاپ کرده و  از آن استفاده کنند.
شروع این طرح همزمان با دهه مهدویت و تاثیر آن بدلیل محدود نبودن به مکان  و زمان خاصی همیشگی خواهد بود. ان شاالله

همچنین موسسه "مصاف ایرانیان" تعدادی از برچسب های مذکور را  برای برگزار کنندگان احیای مهدوی جهت توزیع بین شرکت کنندگان ( احیای شب نیمه شعبان) ارسال خواهد نمود.

نکته1: در صورتی که سوالی در مورد نحوه چاپ برچسب ها داشتید، میتوانید سوال خود را به ایمیل khodromahdavi@masaf.ir و یا تلگرام adkhodromahdavi@ ارسال نمایید.

نکته 2: طرح های برچسب ها را می توانید در سایز دلخواه خود نیز چاپ کنید.

مهدوی یاوران گرامی می توانند پس از چسباندن برچسب، ازخودروی خود عکس گرفته و همراه با نام و نام خانوادگی و شهر خود به  تلگرام

(adkhodromahdavi@     -     (https://telegram.me/adkhodromahdavi

و یا ایمیل khodromahdavi@masaf.ir با Subject «کمپین خودروی مهدوی» ارسال نمایند.

قابل مشاهده هستند


طرح شماره 1

طرح شماره2

طرح شماره 3

طرح شماره 4

طرح شماره 5

طرح شماره 6

طرح شماره 7

  • صابر سبحانی
۲۷
ارديبهشت
«سورنا و عملیات نجات جهان» فراتر از تخیل نزدیک تر از واقعیت به عنوان بروز ترین اثر ارزش محور در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود.
به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «سورنا و عملیات نجات جهان» کتاب داستان تخیلی است. این کتاب اثری خلاقانه و ارزش محور بوده که محسن سمیعی به رشته تحریر در آورده است. نویسنده کتاب با توجه به اینکه بیشتر کتابهای داستانی ترجمه اند و اصالت ایرانی ندارند، تلاش کرده در خلال داستانی مهیج،  جذاب و در عین حال سرگرم کننده کاراکترهای دوست داشتنی کودکان و نوجوانان را مانند بن تن، بتمن، هری پاتر و اسپایدر من را ناتوان از انجام موفقیت آمیز عملیات نجات جهان نشان داده و درست در لحظه ای که همه نا امید هستند و شکست را پذیرفته اند،

سورنا به عنوان نماد مردم سرزمین پارس با شجاعت، ایمان و پاکی به شخصیت های داستان اضافه شده و پایانی هیجان انگیز و بسیار جذاب را رقم میزند که هر خواننده ای را به تحسین وا میدارد.
 
نویسنده بسیار امیدوار است که این داستان موضوع اصلی ساخت یک انیمیشن و یا فیلم برای فرزاندان این سرزمین باشد.

در جای جای داستان ارزش های اخلاقی مانند عشق به پدر و مادر تلاش برای مبارزه با زورگویی و دروغ، تشویق به ایمان داشتن به خداوند، مبارزه با شیطان، ارج نهادن به بنیان خانواده و جلوگیری از ترویج و عمومیت یافتن بدی ها و نیز تلاش برای احیای اسطوره های ایرانی برای نسل نوجوان و جوان کشورمان گنجانده شده است.
 
«سورنا و عملیات نجات جهان» فراتر از تخیل نزدیک تر از واقعیت به عنوان بروز ترین اثر ارزش محور در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود.

  • صابر سبحانی
۲۲
ارديبهشت
  • صابر سبحانی
۱۴
ارديبهشت

سلام

شهادت امام هفتم امام موسی کاظم (ع) که روز که نه، سالهای زیادی از سال را در زندان بسر بردند. پس سلام بر ایشان که با فداکاریهایشان سلام و اسلام را به ما رساندند.

 

تریلر این انیمیشن در برنامه هفت نمایش داده شده.

این انیمیشن در جشنواره 34 فجر هم شرکت داشت.


 

 

 

مدت زمان: 1 دقیقه 39 ثانیه
  • صابر سبحانی
۱۴
ارديبهشت

انیمیشن«فهرست مقدس» شهریورماه اکران می‌شود

محمدامین‌ همدانی کارگردان انیمیشن «فهرست مقدس» از اکران این کار در اواخر شهریور ماه توسط خبر داد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو؛ محمد‌امین‌همدانی کارگردان انیمیشن«فهرست مقدس» درباره زمان اکران انیمیشن «فهرست مقدس» در سینماهای کشورگفت: به احتمال زیاد این انیمیشن اواخر شهریور و توسط فیلمیران به عنوان توزیع کننده، اکران خواهد شد.

 

وی در باره کار جدید خود به تسنیم خبر داد: در حال ساخت انیمیشن سریالی با نام «یوز ایرانی» هستیم.

 

همدانی درباره ارتباط این سریال با محیط زیست گفت: محیط زیست لایه اولیه این انیمشن است، اما این کار دارای اهداف متعددی از جمله بحران هویت، ماجراجویی و شناختن خود است که  به سفارش  مرکز فرهنگی هنری صبا ساخته می‌شود.

  • صابر سبحانی
۰۹
ارديبهشت

فاز جدی فعالیت های جبلی و طهماسب


صاحبان کلاه قرمزی با «حیح» همه را حیرت زده کردند!


استودیوی انیمیشن HYH نزدیک به دو سال است که تاسیس شده و تاکنون در سکوت خبری به فعالیت پرداخته است. اولین نکته جالب درباره این‌ استودیو این‌ است که تیم معروف «کلاه قرمزی» موسسان آن هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازخبرگزاری مشرق،تعطیلات نوروزی امسال بدون حضور مجموعه «کلاه قرمزی» سپری شد، اما به نظر می‌رسد تیم ایرج طهماسب، حمید جبلی و حمید مدرسی انرژی ساخت این مجموعه را برای خلق آثار تازه‌ای صرف کرده‌اند. تازه‌ترین خبر در مورد فعالیت‌های این گروه، تاسیس استودیوی انیمیشن HYH است که با همکاری گروهی از انیماتورهای ایرانی، اولین انیمیشن‌های رئالیستی و 3D خاورمیانه را تولید کرده است.

استودیوی انیمیشن HYH نزدیک به دو سال است که تاسیس شده و تاکنون در سکوت خبری به فعالیت پرداخته است. اولین نکته جالب درباره این‌ استودیو این‌ است که تیم معروف «کلاه قرمزی» موسسان آن هستند؛ حمید جبلی و ایرج طهماسب به عنوان کارگردان هنری و نویسنده در این آثار حضور دارند و حمید مدرسی نیز مثل همیشه تهیه‌کنندگی را بر عهده گرفته است. البته نفر چهارم این گروه نیز یاشین نهانی است که تحصیلات خود را در زمینه انیمیشن، خارج از ایران گذرانده و به عنوان کارگردان در تمام آثار این استودیو حضور دارد.

مسئول روابط عمومی این کمپانی انیمیشن در گفت و گو با آی‌سینما توضیح می‌دهد: «شعار این مجموعه استفاده از نیروی با استعداد ایرانی است و تمام عوامل این استودیو از بین فعالان هنر انیمیشن و انیماتورهای ایرانی انتخاب شده‌اند که برای دعوت بسیاری از آن‌ها کمپانی HYH دست به استعدادیابی زده است. همچنین، بسیاری از انیماتورهای ایرانی خارج از کشور نیز نسبت به همکاری با HYH اشتیاق نشان داده‌اند و این همکاری‌ها تولید انیمیشن‌هایی باکیفیت بالا را ممکن کرده است.»

با همکاری این انیماتورها، استودیوی انیمیشن HYH اولین انیمیشن رئالیستی 3D  خاورمیانه را با نام «گلستان» و بر اساس داستان‌های کهن سعدی، تولید کرده که تا کنون حدود بیست دقیقه از آن آماده شده است. در این انیمیشن مثل بسیاری از آثار روز دنیا از تکنیک فضاسازی سه‌بعدی استفاده شده و برای دیدن آن باید از عینک‌های مخصوص استفاده شود.

از دیگر تولیدات این استودیو می‌توان به انیمیشین ده دقیقه‌ای «آخرین تار» اشاره کرد که به تازگی در جشنواره فیلم مراکش از میان 3000 اثر شرکت کننده، جزو صد فیلم برگزیده شده است. در تولید این انیمیشن یاشین نهانی نویسندگی و کارگردانی، ایرج طهماسب مجری طرح و حمید جبلی کارگردانی هنری را بر عهده داشته است.

تولید دیگر این کمپانی، انیمیشنی به نام «آبی و سیاه» است که موضوع آن به کمبود آب در دنیا بر می‌گردد. در این انیمیشن نیز نویسندگی و کارگردانی را یاشین نهانی برعهده داشته و ایرج طهماسب به عنوان مجری طرح و حمید جبلی به عنوان کارگردان هنری حضور داشته‌اند.

البته این استودیو در تدارک تولیدات تازه‌ای است و احتمالا در آینده وارد تولید فیلم سینمایی در این حوزه نیز خواهد شد. هنوز خبری از عرضه این تولیدات به بازار نشده است.

  • صابر سبحانی