به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

۲۹ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۰
آذر
کمپین #بیعت_با_امام_زمان (عجّل الله تعالی فرجه) با قرائت دعای عهد و فرج در فضای مجازی به راه افتاد.

به گزارش مشرق، کمپین #بیعت_با_امام_زمان (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) با قرائت دعای عهد و فرج در سالروز امامت آن حضرت در فضای مجازی به راه افتاد.

حرف خودم و نه از منبع خبر که:

(مطمئنا در کنارش احترام به پدر و مادر، تلاش و سعی بهتر و ... وجود دارد و باید انجام بدیم)

من دعای سلامتی برای امام زمان را هم از زبان رهبری قرار میدم:

 

دریافت
مدت زمان: 36 ثانیه

  • صابر سبحانی
۳۰
آذر






شاهزاده روم (انیمیشن) 2,145,109,200



امارات هم میزبان «شاهزاده روم» شد

  • صابر سبحانی
۲۷
آذر

آکادمی اسکار در حالی اسامی ۹ فیلم نهایی بخش غیر انگلیسی زبان را اعلام کرد که نام فیلم محمد رسول الله (ص) به کارگردانی مجید مجیدی در بین آنها دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از سایت رسمی آکادمی اسکار اسامی ۹ فیلم نهایی بخش فیلمهای غیر انگلیسی زبان که در بین آنها تنها یک فیلم از آسیا حضور دارد به شرح زیر است:

فیلم برند عهد جدید ساخته ژاکو ون دورمل از بلژیک، فیلم در آغوش گرفتن ابلیس ساخته سیرو گوئراو از کلمبیا، فیلم یک جنگ به کارگردانی توبیاس لیندهولم از دانمارک، فیلم شمشیرباز به کارگردانی کلاوس هارو از فنلاند، فیلم موستانگ ساخته دنیس گامز ارگوون از فرانسه، فیلم هزارتوی دروغ‌ها ساخته یولیو ریچارلی از آلمان، فیلم پسر سائول» ساخته لازلو نمس از مجارستان، فیلم زنده باد ساخته پدی بریتناچ از ایرلند، فیلم ذیب ساخته نجل ابونوار از اردن.

آکادمی اسکار اعلام کرده است که این ۹ فیلم از میان ۸۰ فیلم در دو مرحله انتخاب شده‌اند در مرحله اول بیش از ۱۰۰ عضو اکادمی در ماههای اکتبر و دسامبر فیلم‌ها را تماشا کردند و ۶ فیلم انتخاب شد و ۳ فیلم دیگر نیز توسط کمیته اجرایی برگزاری مراسم انتخاب شدند.

 از میان این ۹ فیلم ۵ فیلم توسط هیاتی مخصوص با حضور اعضای از لندن، نیویورک و لس آنجلس انتخاب می‌شود. این هیات از روز جمعه ۸ ژانویه به مدت ۳ روز ۹ فیلم را تماشا می‌کند. نامزدهای نهایی اسکار ۲۰۱۶روز ۱۴ ژانویه اعلام می‌شوند.

 

  • صابر سبحانی
۲۷
آذر
در این کلیپ زیارت حضرت ولی عصر (عج) در روز جمعه را با نوای دلنشین استاد محسن فرهمند آزاد می‌شنوید.
به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در این کلیپ زیارت حضرت ولی عصر (عج) در روز جمعه را با نوای دلنشین استاد محسن فرهمند آزاد
 می‌شنوید.













04:05                                               دانلود با لینک مستقیم

  • صابر سبحانی
۲۷
آذر

از این به بعد با توجه به استقبال خوب دوستان و عزیزان از مطالب وبلاگ، خدا رو شکر، میخوام نظرات را هرچند وقت یکبار در قالب یک پست منتشر کنم؛

فعلا یکی از نظرات را میزارم:


هدایت در مطلب معرفی انیمیشن سینمایی «ناسور» با موضوع عاشورای حسینی+ تیزر

واقعا گزافه گویی شده درباره این انیمیشن.بیشتر توهین امیزه تا چیز دیگه.
این چه انیمیشنیه و این چه تمجدیه که شما کردید؟حیف شارژ اینترنتم

پاسخ توسط صابر سبحانی در ۲۷ آذر ۹۴، ۰۵:۲۴

سلام
هدایت عزیز!
معذرت میخوام. مطالبی که عنوانشون لینک دار هست و یا آخرش منبع ذکر شده، متعلق به سایت دیگری است. (در اصل یک خبر است و نظر شخصی بنده نیست)
بخشید. خب من از این عنوان چیزی ننوشتم و صرفا یک کپی از یک سایت خبری هست. اوم، یعنی، لینک عنوان منظورم هست.
حالا که از دستم ناراحت شدید، پیشنهاد من به شما این پست وبلاگ است (که دوباره در وبلاگ شبیهش رو ایجاد کردم لطفا اینجا کلیک بفرمایید و انیمیشن های این پست را ببینید).

ولی خودمونیم، انقدرهام بد نبود، البته بنظر من هم کیفیت اینجور کارها باید خیلی بهتر از اینی باشه که هست. البته با اینکه یک انیمیشن مذهبی هست نباید بیش از اندازه ازش تعریف کرد. خب در کنار اون، بنظرم بعضی قسمت هاش خوب کار شده است و شایسته تقدیره.

ولی خودمونیم، انقدرهام بد نبود، البته بنظر من هم کیفیت اینجور کارها باید خیلی بهتر از اینی باشه که هست.
  • صابر سبحانی
۲۷
آذر

سلام. این پست رو که چند وقت پیش گذاشتم ~دوباره میزارم، چون بنظرم تیزرهای جالبی داره:

 


 

1-تریلر انیمیشن بازگشت

(نام جدید: فهرست مقدس)

 هنوز منتشر نشده (بار قبلی با کیفیت کمتر گذاشته بودم که الآن کیفیت بهتر رو هم اضافه کردم) :

دریافت
مدت زمان: 2 دقیقه 10 ثانیه

 

  • صابر سبحانی
۲۵
آذر
نسل سوم از ربات انسان نمای ایرانی «سورنا» در ۲۵ آبان ماه سال جاری در دانشکده مکانیک دانشگاه تهران رونمایی شد.

به گزارش مشرق، نسل سوم از ربات انسان نمای ایرانی «سورنا» در ۲۵ آبان ماه سال جاری در دانشکده مکانیک دانشگاه تهران رونمایی شد.

سورنا ۳ که در حقیقت نمونه ای تکامل یافته چه از نظر ظاهری و چه از نظر فنی از ۲ نسل پیشین خود است به همت بیش از هفتاد دانشجو و متخصص داخلی فعال در حوزههای رباتیک در حالی رونمایی شد که در دنیای امروز و فناوری های پیشرفته ای همچون رباتیک، دسته طراحی و ساخت ربات های انسان نما از قله های بلند پیشرفت محسوب می گردد و اگرچه باید پذیرفت که این نسل سومی هم خالی از نقص نیست اما با نگاهی به تاریخچه آن می توان به این نتیجه رسید که آینده روشن و شکوفایی بزرگی در انتظارش خواهد بود.

در گفتگوی با جناب آقای دکتر یوسفی کما (مدیر پروژه ساخت نسل ۳ ربات سورنا) سعی داریم که بیش از پیش از پشت پرده این پروژه بزرگ علمی برایتان بگوییم؛ با ما همراه باشید.

  • صابر سبحانی
۲۳
آذر

آغاز اکران «شاهزاده روم» در سینماهای انگلستان


شاهزاده روم

انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» پس از ایران و لبنان و عراق و کشورهای عربستان، کویت، ساحل عاج و بحرین در انگلیس هم به روی پرده نقره‌ای سینما‌ها رفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» که تاکنون علاوه بر ایران در لبنان و عراق اکران شده و در کشورهای عربستان، کویت، ساحل عاج و بحرین اکران محدود داشته است در انگلیس هم به روی پرده نقره‌ای سینما‌ها رفت.

«شاهزاده روم» تاکنون در سینماهای «mac birmingham»، «cineworld cinemas»، «cineworld wembley» و «cineworld staples crone» شهرهای بیرمنگام، لندن و برادفرد انگلیس اکران شده است. بلیط این فیلم در انگلستان با قیمت 12 پوند انگلیس به فروش رسیده است.

این انیمیشن سینمایی تاکنون توانسته در ایران به مرز فروش 2 میلیارد تومانی برسد. این فیلم در زمان اکران خودش در لبنان نیز توانسته بود عنوان ششمین فیلم پرفروش اکران را به خود اختصاص دهد.

انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» محصول گروه «هنر پویا»، کنسرسیوم مشترک موسسات «سلوک افلاکیان» و «هفت سنگ» است که در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر توانست دو لوح تقدیر ویژه کسب کند.

این انیمیشن که به تهیه‌کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان تولید شده است درباره زندگی پرنسسی مسیحی و پاک‌دامن به نام «ملیکا» نوه قیصر کبیر روم است که دست سرنوشت او را به بلاد اسلامی می‌آورد و در ‌‌نهایت مادر امام عصر (عج) می‌شود.

  • صابر سبحانی
۲۲
آذر

سلام این هم آرشیو انیمیشن دیرین دیرین که یکی از انیمیشن های سریالیه که هر روز یک بار یه انیمیشن طنز و تفریحی جدید ازش بیرون می آد و  خنده دار است و توصیه می کنم ببینید:

 (آخرین اپدیت: 13 اسفندماه)




  • صابر سبحانی
۲۰
آذر
  • صابر سبحانی