به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

آنتی ویروس ایرانی - نسخه خانگی

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۱۵ ق.ظ

نرم افزار آنتی ویروس پادویش

من مدتی از آواست استفاده میکردم که بعد از مدتی  بطور عادی آپدیت نمیشد. بعد به سراغ اویرا رفتم اما آویرا هم حسابی سر نرم افزارهای مختلف اعصابم را خرد کرد. بلاخره تصمیم گرفتم بدنبال یک آنتی ویروس خوب بگردم که پادویش رو پیدا کردم. میدونستم که ایرانی ها قبلا هم آنتی ویروس ساخته اند اما پادویش بنظرم نسبت به قبلیها(که من شنیدم) مطمئن تر و ملی تر هست. بنظرم میاد شنیده باشم که این برای مثال سازمان انرژی هسته ای ایران از پادویش برای امنیت استفاده می کنه که این منو برآن داشت تا از این آنتی ویروس ایرانی برای امنیت رایانه ام استفاده کنم. تا امروز هم تقریبا راضی هستم.

 


پادویش دارای سه نوع نسخه است، اولی رایگانه که من استفاده می کنم، دومی با سالیانه 25 تومن. سومی اما دیگه قیمت مشخصی نداره و باید تلفنی با گروه سازنده آنتی ویروس صحبت کرد.


دانلود:

دانلود نسخه رایگان خانگی پادویش : شماره نسخه: ۱.۴.۳۸.۱۴۸۵

حجم فایل: ۱۳۵ مگابایت
برای دانلود نسخه جدید به سایت پادویش -اینجا- سر بزنید.
 کار با آنتی ویروس پادویش بخاطر فارسی بودنش، راحت هست.



پادویش دارای سه نوع نسخه است:

رایگان خانگی-مشاغل کوچک

امنیتی پیشرفته خانگی-مشاغل کوچک

امنیتی پیشرفته مشاغل بزرگ.

همانطور که گفتم، اولی رایگانه که من استفاده می کنم، دومی با سالیانه 25 تومن. سومی اما دیگه قیمت مشخصی نداره و باید تلفنی با گروه سازنده آنتی ویروس صحبت کرد.


برای آگاهی ار نظرات سایر کاربران آنتی ویروس پادویش به تالار رسمی این آنتی ویروس سر بزنید.
ایمیل پشتیبانی پادویش: support@amnpardaz.com

من از پشتیبانی از طریق ایمیل آنتی ویروس راضیم. اگر سوالی دارید از همین طریق ایمیل هم میتونید بپرسید.
خیلی خوبه. گاهی شده پشتیبانی دیر پاسخ بدهند اما بهرحال به من پاسخ داده اند و این خیلی خوبه که یک پشتیبان فارسی داشته باشیم.


البته خب نسخه رایگان و آنتی ویروس هست دیگه، بهرحال آدم باید مراقب ملویرها و ... هم باشه پس در کنار نصب این آنتی ویروس مراقب اونها هم باشید.

من این آنتی ویروس رایگان رو به معادل های خارجی رایگانش -آویرا و اوست و چبسا...- بخصوص برای پشتیبانی ایرانیش، ترجیح میدم!
راستی نسخه  انگلیسی سایت این آنتی ویروس هم فعال شده و برای این گروه آرزوی موفقیت دارم.


در سایت سازنده:

ضدویروس پادویش-نسخه‌ی رایگان خانگی

معرفی:

 امروزه با توجه به نیاز روز‌‌افزون جوامع به فضای مجازی، بی‌تردید نیاز به محصولات ضدویروس نیز بیشتر احساس می‌شود. محصولات ضدویروس پادویش با کمک دانش و توانمندی نخبگان داخل کشور طراحی و پیاده‌سازی گردیده است.

این محصول برای کاربران خانگی تهیه شده است و به صورت کاملا رایگان در اختیار‌تان قرار می‌‌گیرد. از اعتماد شما به این محصول سپاسگزاریم. بی شک نظرات، پیشنهادها و همکاری شما سبب بهبود محصول و پیشبرد سریع‌تر اهداف آن می‌گردد.

امیدواریم که ما را در این راه یاری رسانید و با کمک هم در پیوستن پادویش به جامعه‌ی جهانی نقش به‌سزایی داشته باشیم.

امکانات و قابلیت‌ها

  • محصول کاملا رایگان
  • قابل استفاده برای کاربران خانگی
  • شناسایی و جلوگیری از عملکرد انواع بدافزار
  • قابلیت پویش فایل ها در زمان استفاده و همچنین در صورت نیاز
  • قابل اجرا بر روی سیستم‌عامل‌های ویندوز ٣٢ و ٦٤ بیت
  • به‌روزرسانی خودکار از طریق اینترنت
  • بهینه‌سازی شده جهت عدم کاهش کارایی سیستم
  • دارای موتور جستجوی هوشمند برای بدافزارهای ناشناخته
  • مجهز به تکنولوژی ابر کاربران جهت شناسایی تهدیدهای به ­روز، خطرناک و ناشناس
  • به ­کارگیری تیم مجرب تحلیل بدافزار در تحلیل بدافزارهای جدید
  • قابلیت پاکسازی، قرنطینه و حذف فایل‌های بدافزار شناسایی شده
  • قابلیت به­‌روزرسانی بدون اتصال به اینترنت (از طریق فایل)
  • قابلیت پرسش از کاربر هنگام برخورد با فایل‌های مشکوک
  • واسط کاربری به زبان فارسی و انگلیسی
  • حالت بازی (Game Mode)
  • پویش بلادرنگ ابری
  • صفحه کلید مجازی
  • پویش به محض اتصال دیسک USB 
  • امکان استثنا کردن فایل و پوشه از پویشگر یا نگهبان رایانه به سه روش:

    • توسط محتوای فایل
    • توسط مسیری که فایل درآن ذخیره شده است.
    • توسط نام بدافزار
  • پشتیبانی محصول از طریق تالار پشتیبانی شرکت امن‌پرداز
  • صابر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی