به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

۱۳
تیر

در ایران یک بازی به نام فرزندان مورتا منتشر شده است که کابالایی است و ضد خدای یگانه.

در پاسخ یک نفر که گفت: نباید با تفکرات افراطی باعث و بانی جلوگیری از پیشرفت بازیسازی در ایران بشویم اینطور توضیح دادم که:

صحبت های آن عزیز را در بین دو "" آوردم و پاسخ خودم را زیرش آن.

* "متاسفانه با عقیده های کهنه غلط نمیتوان در دنیای امروزه زندگی کرد. کامنت هایی پر از خشم و کینه برای این اثر دوست داشتنی بسیار ناراحت کنندست. از افراطی "افراط گرایانی که به تمام سایت ها حجوم میارن و این بازی را تخریب میکنند"
کدام سایتها این بازی را مورد نقد قرار دادند که میگید هجمه بهش وارد شده؟ چرا هیچ سایتی به این موضوع نپرداخت؟! یک سایت این کار را انجام داده که اصلا به مزاج سازندگان خوش نیامد و فورا از آپارات درخواست کردند تا مستندات را پاک کند. به جای پاسخگویی. عقیده کهنه این است که یا هیاهو سعی کنیم مطلبی را بپوشانند و سازندگان مورتا روششان همین بوده است. چون خودشان هم می دانند چه ساختند.

  • صابر سبحانی
۰۶
تیر

 

آیا می دانستید کی پاپ در کره جنوبی هم به دست شیطاندوستها اداره می شود. سریال ونزدی 1 فیلمی شیطانی و علیه حضرت سلیمان ساخته شده است. آیا از علائم شیطانی و مفاهیم آنها که در فیلم، موزیک ویدئوها و ... به کار میروند آگاهی داری؟

. بعد از دغدغه‌ای که برای نوجوانان ایرانی احساس کردیم، تحقیقاتی انجام دادیم و نتایج این تحقیقات را در این مستند، ارائه کردیم.
خواستیم چیزی ساخته بشود که هرکسی بعد از دیدن آن، فیلم، سریال و یا موزیک ویدئوها، و اهداف پشت پرده آن‌ها را تا حد زیادی تشخیص بدهد. ان‌شاءاله

مستند BTS خدمتکاران شیطان در پنج قسمت آماده شده است.

اگر این مستند را از اول ببینید، متوجه میشوید که فقط درباره BTS صحبت نمیشود بلکه نکات مهمی برای تحلیل دیگر رسانه ها مثل فیلم یا انیمیشن به شما می دهد.

  • صابر سبحانی