به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

شیطان BTS

پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۲، ۰۱:۵۰ ب.ظ

مستند BTS خدمتکاران شیطان

این مستند ۵ قسمت دارد
این مستند ۵ قسمت دارد

 

 

 

🎥😈 خدمتکاران شیطان BTS:

کی پاپ کره جنوبی، یکی از ابزارهای شیطاندوستها برای گسترش اعتقادات انحرافی است.

تیم BTS به دلیل جذابیتهای ظاهری، گروه بودن، اجتماعی و دوستی، لبخندهای پرتکرار و همینطور تبلیغات فراوان درباره اینکه آنها پرتلاش هستند، معروف شده اند. اما تلاش برای چه کاری؟

قسمت اول: آشنایی با نمادها و علائم

 

 

فیلم این مطالب را میتوانید در این لیست پخش آپارات ببینید

 

قسمت اول: آشنایی با نمادها و علائم

 

■ قسمت اول: نمادشناسی و مفاهیم پشت آن


الف) شیطان کی هست و چه ماجرایی بین او و بشر اتفاق افتاده است؟

شیطان یکی از بندگان خدا و از جنیان بود که سالها خداوند را عبادت کرد. چندین هزارسال نماز خواند طوری که در صف فرشتگان قرار گرفت اما از یک زمانی در دلش نسبت به خدا بدگمان شد. شاید درست وقتی که خداوند نور را در بشر قرار داد.

خداوند حضرت آدم را آفرید و به همه گفت بر او سجده کنید. همه فرشتگان سجده کردند، به جز ابلیس. خداوند گفت چرا سجده نکردی؟ ابلیس گفت او را از خاک پست آفریده ای و مرا از آتش! خداوند گفت تو از طرد شدگانی.

ابلیس که به خاطر تکبرش، از درگاه خداوند طرد شد گفت: پروردگارا! تا قیامت به من فرصت بدهد. اما خداوند به او تا زمان نامشخصی فرصت داد. ابلیس که از خداوند فرصت گرفت گفت: به عزتت سوگند که انسانها را گمراه میکنم! به جز بندگان مخلصت، که نمیتوانم، سایر انسانها را با زیبایی(جلوه دادن گناه و...) گمراه خواهم کرد.

 

آدم و حوا در باغ عدن بودند. ابلیس خود را به آنها نزدیک کرد و با قسم خوردن، آنها را فریب داد. آنها به تنها درخت ممنوعه نزدیک شدند و این باعث شد خداوند هم آدم و هم حوا و هم ابلیس را از باغ عدن طرد کند و هر سه به زمین هبوط کردند.

آدم و حوا توبه کردند اما ابلیس همچنان به لجبازی ادامه داد تا امروز بشر.

ب) ماجرای شیطان و آدم و حوا، در تورات تحریف شده

در فصل دوم سفر تکوین شماره 15 ـ 25 چنین آمده است:

15. و خداوندِ خدا آدم را گرفته او را در باغ عدن گذاشت تا آن که آن را تیمار و نگاهبانى نماید 16. و خداوند خدا آدم را امر فرموده گفت که از تمامى درختان باغ مختارى که بخورى 17. اما از درخت دانستن نیک و بد مخور چه در روز خوردنت از آن مستوجب مرگ مى شود... 25. و آدم و زنش هر دو برهنه بودند و شرمندگى نداشتند.»
در ادامه این ماجرا در فصل سوم از همان سفر تکوین چنین آمده است:
«1. و مار (شیطان) از تمامى جانوران صحرا حیله سازتر بود که خداوند خدا آفریده بود؛ و (مار) به زن گفت: آیا خدا فى الحقیقه گفته است که از تمامى درختان باغ نخورید 2. و زن به مار گفت از میوه درختان باغ مى خوریم 3. اما از میوه درختى که از وسط باغ است خدا فرموده است که از آن مخورید و آن را لمس ننمائید مبادا که بمیرید 4. و مار به زن گفت که البته نمى میرید 5. و حال این که خدا مى داند روزى که از آن مى خورید چشمان شما گشوده شده، چون خدایانى (فرشتگان) که نیک و بد را مى دانند خواهید شد 6. پس زن درخت را دید که به خوردن نیکو است و این که در نظرها خوش آیند است و درختى که مر دانشمندى را مرغوب است، پس از میوه اش گرفت و خورد و به شوهر خودش نیز داد که خورد 7. آن گاه چشم هاى هر دو ایشان گشوده شده دانستند که برهنه اند و برگ هاى درخت انجیر را دوخته از براى خود فوطه (پوششى شبیه لنگ) ساختند.
8. و آواز خداوند خدا را شنیدند که به هنگام نسیم روز در باغ مى خرامید و آدم و زنش خویشتن را از حضور خداوند خدا در میان درختان باغ پنهان کردند 9. و خداوند خدا آدم را آواز کرده، وى را گفت که کجایى؟ 10. او دیگر جواب گفت که آواز تو را در باغ شنیدم و ترسیدم زیرا که برهنه ام به جهت آن پنهان شدم 11. و خدا به او گفت که تو را کى گفت که برهنه اى؟ آیا از درختى که تو را امر فرمودم که نخورى خوردى؟

ج) با توجه به تحریف تورات، شیطان دوست انسانها معرفی می شود

 

با توجه به تحریف فوق، شیطان نه دشمن انسان، که دوست انسان بیان میشود. تورات تحریف شده می گوید شیطان دانش را به انسان بخشید و چشمش را باز کرد. درحالیکه خدا قصد داشت نگذارد انسان به دانش دست پیدا کند، و نتوانست! و حالا قصد دارد نگذارد انسان به جاودانگی برسد!

شیطان در طول تاریخ
شیطان در طول تاریخ

 

یهودیت، که تحریفات زیادی داشته اند. پیامبران زیادی را کشته اند و معروف ترین آنها حضرت عیسی است(خودشان فکر میکنند او را هم کشته اند). به جادو علاقه مندند و پول و ثروت به جانشان بسته است و از مرگ میترسند و بلاخره خصوصیتهایی مثل تکبر، نزادپرستی و غرور را در خودشان دارند... به شیطان نزدیک اند و او را دوست خودشان می پندارند. به جز عده اندکی از آنها که با ایمان هستند.

شیطان در امروز
شیطان در امروز

د) امروز شیطان با ابزار رسانه به هر خانه ای نفوذ کرده تا بتواند با فریب و زیبا نشان دادن خیلی از چیزها، انسان را عاشق خودش بکند.

رسانه در خدمت شیطاندوستها
رسانه در خدمت شیطاندوستها

 

سلبریتیها به دلیل شهرت، گزینه مناسبی برای شیطان هستند
سلبریتیها به دلیل شهرت، گزینه مناسبی برای شیطان هستند

 

برای اینکه از کار شیطانپرستها و شیطاندوستها، سر در بیاریم، لازم است به علائم شیطانی و مفاهیم پشت آنها بپردازیم:

1- نام دیگر شیطان، لوسیفر

لوسیفر به معنای آورنده نور است. اغلب شیطان را در لباسی سفید نشان می دهند. در فیلم کنستانتین، هم نام او برده میشود و هم به او قدرت داده میشود و بدلیل دشمنی یهود با حضرت جبرئیل(در قرآن آمده)، لوسیفر گابریل را به جهنم میفرستد!

bearer of light / لوسیفر / Lucifer / Lucas
bearer of light / لوسیفر / Lucifer / Lucas

2- لباس سیاه

شیطان ارباب تاریکی است. یعنی پنهان است. به همین دلیل و اینکه او را ترسناک جلوه بدهند، در لباس سیاه رنگ نمایش میدهند. در فیلم مالیفیسنت، او با شاخ و بالهای سوخته(شیطان از درگاه الهی طرد شده است و بالهای سوخته نماد این موضوع است و یهود و ... او و شیاطین را Fallen Angel یا فرشته سقوط کرده مینامند) ابتدا دشمن دختر انسان است اما بعد فیلم او تنها کسی میداند که واقعا به انسان علاقه مند است و به همین خاطر او باعث نجات دختر میشود.

شیطان در لباس سیاه، ابتدا دشمن اما بعد دوست انسان معرفی میشود
شیطان در لباس سیاه، ابتدا دشمن اما بعد دوست انسان معرفی میشود

 

3- دروازه، Gate

در انیمیشن ها و فیلمها مختلف، یک دروازه یا گیت، راه عبور به دنیایی دیگر است. یک دنیای موازی.

این دروازه، اشاره ای به دو ستون معبد سلیمان دارند. اگر با تاریخ آشنا باشید، می دانید که این دروازه راه عبور به دنیای اجنه بوده است.

آنها حتی به کودکان هم رحم نمیکنند و سعی دارند با عادی کردن ارتباط با اجنه، راه را برای ورود آنها به دنیای ما باز کنند
آنها حتی به کودکان هم رحم نمیکنند و سعی دارند با عادی کردن ارتباط با اجنه، راه را برای ورود آنها به دنیای ما باز کنند

 

 

4- هرم با درخشندگی در بالای آن

تقریبا همه با این نماد آشنا هستند. هرم معروف در اسکناس دلار هم وجود دارد. اما ویژگی این هرم، درخشندگی در بالای آن است.

به خدایی رسیدن و یا عبور از خدا، به کمک شیطان و وحدت انسانها و اجنه
به خدایی رسیدن و یا عبور از خدا، به کمک شیطان و وحدت انسانها و اجنه

 

5- جنیان

در فیلم ونوم، خیلی راحت یک جن را نشان میدهند که یک انسان را تسخیر کرده است. البته سعی میکنند برای ترمیم این رابطه، نشان بدهند که این جن با همه خشونت و وحشتناک بودن، قابل کنترل است و یا اصلا بد نیست که حتی بخواهیم آن را کنترل کنیم. یعنی به آن نیاز داریم... .

جنیان گاهی عامل شفادهنده معرفی میشوند
جنیان گاهی عامل شفادهنده معرفی میشوند

 

6- درخت دانش

سیب نماد درخت دانش است که انسان به آن دست پیدا کرده است.

داستان تورات یعنی خوردن سیب توسط انسان و از دید تحریف شده این شیطان بوده که دانش را به انسان بخشیده. به همین دلیل است که لوگوی اپل، یک سیب گاز زده است و ... .

درخت سیب، نماد درخت دانش در انیمیشن بخوان2
درخت سیب، نماد درخت دانش در انیمیشن بخوان2

 

7- درخت کابالا(جاودانگی و خدا شدن)

درخت حیات. درخت کابالا. درخت به خدایی رسیدن انسان که در عرفانی به نام کابالا و در کتاب زوهر به صورت یک نمودار به تصویر کشیده شده است. این عرفان حتی گاهی در بین خود یهودیان هم مطرود شده است. هم به دلیل تفکرات شیطانی و هم تمایل به جادو.

درخت کابالا با 10 میوه سفیروت که انسان را به خدایی شدن میرساند
درخت کابالا با 10 میوه سفیروت که انسان را به خدایی شدن میرساند

 

 

8- ستاره شش پر و پنج پر

ستاره هگزاگرام و پنتاگرام. اولی به ستاره داوود معروف است. در پرچم اسرائیل است و از دو مثلث رو به بالا و مثلث رو به پایین تشکیل شده است. عملا در خودش نماد به تعادل رسیدن طبیعت را دارد و از طرف دیگر در نگاهی شرک آمیز دو روی شر و نیک برای خدا متصور است.

ستاره پنج پر هم که اکثر ما تمایل به کشدن آن در برگه های نقاشی را داریم، عملا نماد نورانی است(پنج تن آل عبا) اما شیاطین که از هرچیز فیک آن را میسازند، از این نماد هم برای مقاصد خودشان به عنوان یک نماد شیطانی تبدیل و استفاده میکنند. بخصوص ستاره پنج پر وارونه(که یک راس آن در پایین و دو راس در بالا باشد) و مثلا صلیب برعکس، نمادی شیطانی واضحی هستند.

9- شخینا

در عرفان کابالا، برای خدا یک روی مونث درنظر میگیرند. که اغلب در بند یک مرد(یا شیر) است. اما در نهایت با هم یکی میشوند. شخینا، همان عبری واژه سیکنه است.

 

10- اعداد و رمزها

در بهودیت برای حروف رمز متصورند. مثل ما که ابجد را میشناسیم. از این اعداد مثل 666 و 33 ... بارها استفاده کرده اند. یکی از این سیستمها(مشابه ابجد) جماتریاست.

11- تحریف واقعیت

آنها هرچیز الهی را تحریف میکنند. برای آنها دین مهم نیست. بلکه همه ادیان را تغییر میدهند و تفسیری که میپسندند را از دل کتابهای آن خارج میکنند.

 

12- موجودات آبی با گوشهای تیز

حتما غول معروف چراغ جادوی علی بابا و سندباد را به یاد دارید.

موجوداتی دارای قابلیتهای منحصر به فرد مثل سرعت، نامرئی شدن و شفا دهنده.

آلیستر کراولی که از رهبران شیطانی است، ادعا کرد که با جنی آبی رنگ به نام آیواس رو به رو شد. علاقه شیطاندوستها و یهودیان به جنیان، بارها در فیلمها و ... دیده میشود.

یکی از علائم این جنیان در فیلمها، گوشهای تیزی شکل آنهاست. (مثل الفها در ارباب حلقه ها)

برای تاکید: یهود و ... جنیان را فرشتگان خدا می دانند.

 

13- جادو

علاقه وافر یهود به جادو در فیلم هری پاتررا به یاد بیاوریم.

دو نکته دارد: 1- تاکید میکنند که باید باور داشته باشی. شاید منظور از این باور داشتن، اعتقاد به شیاطین و اجنه باشد. 2- نکته دیگر این هست که علاقه آنها به جادو به خاطر این هست که این کار را بدون اجازه خداوند میتوانند انجام بدهند! و به خیالشان به آنها قدرتی میدهد که بر دیگران مسلط بشوند. یهود جادو را از زمان فرعون به یاد دارد و متاسفانه بخاطر کوته فکر بودنشان، حتی معجزه حضرت موسی را یک جادو میپندارند و در فیلمهای جادوگری یک چوب مثل عصای حضرت موسی، را وسیله ای برای انجام جادو قرار میدهند.

 

15- آیت الکرسی

جمله عجیب مهم و فوق العاده راهنمایی در قرآن آمده که پته شیطاندوستها در فیلمهایشان را روی آب میریزد!

خداوند ولی کسانی است که ایمان آورده، آنها را از تاریکی به نور میبرد. اما کسانی که اولیایشان طاغوت است، آنها را از روشنایی به تاریکی میبرند.

شیطانپرستها این موضوع را بارها و بارها تکرار میکنند و ادعا میکنند که انسانها را از تاریکی به سمت نور میبرند. البته گاهی با پررویی میگویند که به تاریکی بیاید!

 

علائم مهم دیگر:

1) بز بافومت

مفهوم بز بافومت
مفهوم بز بافومت

 

بز بافومت، نماد تعادل طبیعت است. یک علامت شیطانی و محبوب شیطانپرستان است. یعنی ضد خداوند فکر میکنند و برای طبیعت احترام قائلند و معتقدند هرچه هست در همین دنیا در تعادل است یا به تعادل میرسد.

 

2) انخ

 

بسیار به این نماد علاقه مندند. همزمان هم شبیه به یک کلید است( کلید دروازه ارتباط با خدای خورشید)

هم شبیه به یک آینه، هم نماد جاودانگی(چون در باستان در تصاویر، این نماد بر روی لبان مردگان قرار داده میشد).

نماد چشم هم هست. همچنین فراماسونها، از آن به عنوان نماد سیاره زهره یاد میکنند. همچنین هفت کلید یا هفت سیاره (هفت میوه که در درخت کابالا که قبلا به آن اشاره شد) نماد خدا شدن است.

 

دایره اوروبوروس (پایین سمت چپ تصویر) نماد آشوبی است که باید از آن عبور کرد. به هگزاگرام درون آن دقت کنید
دایره اوروبوروس (پایین سمت چپ تصویر) نماد آشوبی است که باید از آن عبور کرد. به هگزاگرام درون آن دقت کنید

 

3) تضادها: تعادل انرژی جهان

نماد لوسیفر را هم آشکارا و پنهان خیلی استفاده میکنند
نماد لوسیفر را هم آشکارا و پنهان خیلی استفاده میکنند

4) درخت کابالا

5) معبد سلیمان

6) ارتباط با اجنه

انسانها نسبت به اجنه عمر کوتاه تری دارند. به همین دلیل گاهی با اختلاف زمان، به آن اشاره میکنند.
انسانها نسبت به اجنه عمر کوتاه تری دارند. به همین دلیل گاهی با اختلاف زمان، به آن اشاره میکنند.

 

آنها به ارتباط برقرار کردن با اجنه و شیاطین بسیار علاقه مند هستند.
آنها به ارتباط برقرار کردن با اجنه و شیاطین بسیار علاقه مند هستند.

 

 

قرمز: عفریته و غیر قابل کنترل / آبی: دارای قابلیتهای منحصر به فرد / سبز: مسلمان
قرمز: عفریته و غیر قابل کنترل / آبی: دارای قابلیتهای منحصر به فرد / سبز: مسلمان

 

 

7) علائم دیگر

مثل گونیا و پرگار که باز هم نماد طبیعیت گرایی و بی نیازی به خداوند است. فراماسونری به معنای معماران آزاد است.

مثل فرشته سقوط کرده یا همان Fallen Angel

حتی بز بافومت را هم به شکل خنده درمیاورند تا آن را دوست داشتنی کنند!
حتی بز بافومت را هم به شکل خنده درمیاورند تا آن را دوست داشتنی کنند!

 

8) عدد 12، اگر بد باشد نماد امام زمان است و اگر خوب باشد، نماد اتحاد میان 12 قبیله بنی اسرائیل است.

تک چشم و اشک، یکی از مهمترین نمادها تک چشم است. در موزیک ویدئوها به تک چشم یا دو چشمی که درحال خونریزی یا اشک است را نشان میدهند.

در تصاویر زیر توضیحات آن آورده شده است(چشم راست برای راع، خدای خورشید و چشم چپ برای خدایی به نام حوروس است. در داستانهای باستان میگویند حوروس در نبردی یک چشم یا دو چشم خود را از دست داد و البته بعدا به طریقی دوباره چشمش خوب شد.

برای راع، خدای خورشید هم میگویند وقتی انسانها از او نافرمانی کردند چشم راستش خون آمد و این خون دخترش شد که خون زیادی از مردم را ریخت تا دوباره به فرمان راع درآمدند)

تک چشم و اشک
تک چشم و اشک

 

9) پنهان کاری

سعی میکنند پنهان کاری کنند اما حرفشان را بزنند.

انسانگرایی، طبیعت پرستی، موجودات قبل از خلقت انسان(منظور: اجنه)، منطقه شمالی، آزاد شدن، آشوب، نظم نوین، دنیای موازی و ... را بیابید و دست آن ها را رو کنید.

10) انگشتر سلیمان

یکی از چیزهایی که آنها به آن اشاره میکنند. انگشتر معروف حضرت سلیمان است. حضرت در دوره ای شیاطین را به بند کشید و از آنها برای کارهای مختلف استفاده کرد و این کار را به اذن خدا انجام داد. همچنین ایشان باد را در اختیار داشت تا هرجا که با باد میخواست برود.

انگشتر سلیمان / معجزه عصای موسی یا چوب جادو!
انگشتر سلیمان / معجزه عصای موسی یا چوب جادو!

 

شیطان همه ادیان را تحریف میکند
شیطان همه ادیان را تحریف میکند

 

برای شیطان اهمیتی ندارد که انسان چه دینی دارد. هر دینی که بتواند تحریف کند، در برنامه خودش و پیروانش قرار می دهد.

در توضیحی ساده تر، شیطان از انسان مسلمان انتظار دارد به شکلی انحرافی زندگی کند. نماز نخواند و اصطلاحا خدا را فقط در دل دوست داشته باشد نه در عمل.

در حالت دیگر، شیطان تمام تلاشش را می کند تا انسان خوب را با یک گناه مواجه کند و قدم به قدم او را تا جایی که همه گناهان برایش ساده و پیش پا افتاده بنظر برسند پیش میبرد.

پرسش و پاسخ: من یک سلبریتی را دوست دارم، حالا فهمیدم شخصیت و کارهای او شیطانی است...
پرسش و پاسخ: من یک سلبریتی را دوست دارم، حالا فهمیدم شخصیت و کارهای او شیطانی است...

 

■قسمت دوم: ارتباط با اجنه و علاقه شیطاندوستها به آنها

قسمت دوم: ارتباط با اجنه و علاقه شیطاندوستها به  آنها
قسمت دوم: ارتباط با اجنه و علاقه شیطاندوستها به آنها

شیطاندوستها و یهودیان، همانطور که در فیلم اخیر حضرت سلیمان نشان داده شده، بسیار علاقه مند به ارتباط با اجنه هستند. حتی اخیرا آیت الله خامنه ای گفتند که دشمنان ایران، با استفاده از نیروهای اطلاعاتی انسانی و جنی، به بدنبال کشف اطلاعات و جاسوسی... هستند.

خب هرچند توی فیلمها برای شیاطین قدرتهای ماورایی درنظر میگیرند یا... هرچند عده ای دست به دامان اجنه شیاطین میبرند تا بچه دار بشوند و سراغ رمالها و ... میروند اما انسان مومن که با دعا آشناست و با حرم اهل بیت، نباید در دامن کلاهبرداری یا بدتر از آن، گیر افتادن توسط اجنه بیفتد. افرادی بوده اند که ابتدا با اجنه ارتباط برقرار کردند اما بعد نتوانستند خودشان را از دست آنها رها کنند.

البته راه هایی برای رهایی هست. یعنی توبه و پناه بردن به خدا.

درهرحال، اما انسان مومن نباید از اجنه بترسد. تا وقتی که عمدا گناه نکند و به دنبال ارتباط گرفتن با آنها نباشد، نباید بترسد. اگر قرار بود آنها فکر هر بشری را بخوانند یا برایش دردسر درست کنند یا ... که سنگ روی سنگ بند نمیشد.

امــا مشکل از جایی شروع میشود که خود انسان راه را برای اجنه شیطانی به زندگیش باز میکند.

در دلمان را برای روی چه کسانی و با چه القائاتی باز میکنیم؟
در دلمان را برای روی چه کسانی و با چه القائاتی باز میکنیم؟

 


■قسمت سوم: چقدر نمادهای شیطانی را میشناسی؟

قسمت سوم: ونزدی و ... خودتان را برای اینکه چقدر با نفاهیم و علائم آشنا هستید، تست کنید
قسمت سوم: ونزدی و ... خودتان را برای اینکه چقدر با نفاهیم و علائم آشنا هستید، تست کنید

 

10 تا سوال، در شکلهای زیر، تصویر بالایی سوال است و تصویر پایینی پاسخ آن. خودتان را بسنجید!

چه رازی در این تصویر نهفته است؟
چه رازی در این تصویر نهفته است؟

 

پاسخ:

 

2) آیا در این تصویر یک درخت شیطانی وجود دارد؟
2) آیا در این تصویر یک درخت شیطانی وجود دارد؟

پاسخ:

 

سوال3)

؟
؟

 


سوال 4)

این پیرمرد بعد از کشته شدن توسط ونزدی، انگشترش بر روی زمین میفتد و دوربین روی آن زوم میکند
این پیرمرد بعد از کشته شدن توسط ونزدی، انگشترش بر روی زمین میفتد و دوربین روی آن زوم میکند


سوال 5)

خوک با لباس ربات فضانورد، چه حالبتی با دستانش به خودش گرفته؟
خوک با لباس ربات فضانورد، چه حالبتی با دستانش به خودش گرفته؟

موزیک ویدئویی است که 5 سوال آخر از این موزیک ویدئو است:

؟
؟
با یک تغییر کوچک به نماد لوسیفر میرسیم
با یک تغییر کوچک به نماد لوسیفر میرسیم

 

؟
؟

 

؟
؟

 

نکته: طرف سیاه، شیطاندوستها، جادو را از شیاطین، طرف سفید یاد گرفتند
نکته: طرف سیاه، شیطاندوستها، جادو را از شیاطین، طرف سفید یاد گرفتند
نکته: عاشقان تک چشم! باز هم نماد تک پشم.
نکته: عاشقان تک چشم! باز هم نماد تک پشم.
نکته: هر دو طرف، سفید و سیاه، سعی میکنند پورتال را باز کنند تا به هم برسند
نکته: هر دو طرف، سفید و سیاه، سعی میکنند پورتال را باز کنند تا به هم برسند


سوال)

؟
؟

 

نکته: دو طرف به هم میرسند
نکته: دو طرف به هم میرسند


سوال)

؟
؟

 

پایان. تاکید بر یین و یانگ(آن دایره دو طرفه سیاه و سفید)
پایان. تاکید بر یین و یانگ(آن دایره دو طرفه سیاه و سفید)

 


■قسمت چهارم: بررسی آهنگ شیطان Fake Love از BTS از زاویه ای دیگر

قسمت چهارم: تحلیل موزیک ویدئوی فیک لاو از زاویه ای دیگر
قسمت چهارم: تحلیل موزیک ویدئوی فیک لاو از زاویه ای دیگر


همانطور که شاید در مستندی در همین ارتباط در فضای اینترنت دیده باشید، مروری بر یک سری نکات این موزیک ویدئو می کنیم:

 

 

حالا به این موزیک ویدئو از زاویه ای دیگر نگاه خواهیم انداخت. اما اول باید چند نکته را بدانیم:

 

در یکی از ویدئوهای تکمیلی آهنگ فیک لاو یک ویدئو هست که در آن:

جونگ کوک در لباس خاص و نقاب(لباس مناسب مناسک پنهانی) به یک آینه نزدیک میشود و به آن نگاه میکند. در این این آینه جمله ای طولانی ای دیده میشود اما معنای آن مشخص نیست. کافی است آن را برعکس کنید.

با ریورس کردن آن(که هم برعکس باید بکنید و هم فاصله‌ها را به درستی بچینید! دقیقا معنای ریورس در موسیقی) تا به جمله اصلی برسید. {نکته، آینه متن را برعکس میکند اما فاصله حروف را تغییر نمیدهد}

 

اشاره به ریورس
اشاره به ریورس

نکته دوم. آهنگهای save me و im fine در فاصله 2 سال نسبت به هم منتشر شده اند. اما لوگوی آنها عین همدیگر است فقط باید بچرخانید تا به دیگری برسید. پس این دو آهنگ به هم مرتبطند. حتی در کنسرت این دو آهنگ پشت هم اجرا شده اند. اول save me و بعد Im fine. اما چرا؟

و اینکه چرا نام(لوگوی) این دو آهنگ در آهنگ فیک لاو هم وجود دارد؟

در انتهای آهنگ سیو می: I'm need your love before I Fall, I Fall - سپس روی زمین میفتند.
در انتهای آهنگ سیو می: I'm need your love before I Fall, I Fall - سپس روی زمین میفتند.
در ابتدای آهنگ آیم فاین، از روی زمین بلند میشوند
در ابتدای آهنگ آیم فاین، از روی زمین بلند میشوند
اشاره به ماجرای پشت گل اسمرالدو، در سال 2017 بر روی وبلاگ هیت اینترتینمنت هولدینگ پشت BTS، قرار گرفت
اشاره به ماجرای پشت گل اسمرالدو، در سال 2017 بر روی وبلاگ هیت اینترتینمنت هولدینگ پشت BTS، قرار گرفت
اما در سال 2018، این پست حذف شد و البته مدتی بعد مجددا بارگذاری شد...
اما در سال 2018، این پست حذف شد و البته مدتی بعد مجددا بارگذاری شد...

 

حال آیا میدانید معنای ریورس گل اسمرالدو چیست؟

Fall,end,new start

سقوط، پایان، شروع جدید

قبلا گفتیم(اگر نمیدانستید: مهم است) این موزیک ویدئو به 7 گناه کبیره در مسیحیت اشاره میکند. حرص و آز، حسادت، غرور و تکبر، شهوت، تنبلی، پرخوری، خشم.

این گناه ها در نقاشی جناب بوش به تصویر کشیده شده اند و در این موزیک ویدئو هم از ان به نوعی الگو برداری شده. اما مشکل اینجاست که اعضا دربرابر این گناه ها تسلیم میشوند و از آن راضی هستند. پس مساله مشکل دار است.

بعضیها برای تفسیر موزیک ویدئو، ماجراهای مختلف را به خاطرات نامشخص اعضا میبافند. غافل از اینکه ...
بعضیها برای تفسیر موزیک ویدئو، ماجراهای مختلف را به خاطرات نامشخص اعضا میبافند. غافل از اینکه ...

حالا موزیک ویدئو را با هم تحلیل میکنیم:

در انتهای موزیک ویدئو، آنها به کسی تعظیم میکنند
در انتهای موزیک ویدئو، آنها به کسی تعظیم میکنند

 

تعظیم در برابر؟

و بلافاصله این تصویر به نمایش درمیاد. شخصی که جلوی جونگ کوک است، کی هست؟
و بلافاصله این تصویر به نمایش درمیاد. شخصی که جلوی جونگ کوک است، کی هست؟

 

گفتیم جونگ کوک با لباس قرمز نماد شیطاندوستها است

ابتدا جونگ کوک دستش را بالا میبرد، سپس ناگهانی پایین میاورد
ابتدا جونگ کوک دستش را بالا میبرد، سپس ناگهانی پایین میاورد

سپس جین، دستش را به نشانه نیاز و دریافت کمک بالا میبرد

 

سپس جین، دستش را برای کمک بالا میبرد
سپس جین، دستش را برای کمک بالا میبرد

 

 

یادتان هست که گفتیم بافومت، نماد شیطانپرستهاست.

دستان بافومت، معروف ترین نماد او بعد از سرش است. دست راست بالا و دست چپ پایین. نماد مرد و زن، خورشید و ماه...
دستان بافومت، معروف ترین نماد او بعد از سرش است. دست راست بالا و دست چپ پایین. نماد مرد و زن، خورشید و ماه...

 

 

جین، به وسط تصویر میاید و ابتدا دست چپش را بالا میبرد

نماد بافومت را به تصویر اضافه شده تا بهتر متوجه بشوید
نماد بافومت را به تصویر اضافه شده تا بهتر متوجه بشوید

سپس دست راستش را از بالا به سمت پایین می آورد.

و با این کارش، ترسیم نماد بافومت را کامل میکند.

 

شــاید به خوبی متوجه حرکات بدنش نشده باشید. کمی بالاتر در قسمت سوم، یک انیمیشن هم همین حالت را گرفته بود و به شما نشان داده بودیم.

اما اگر بگویم علامت معروف بالا و پایین، فقط روی لباس همین آقای جین، وجود دارد و پیش از این به آن دقت نکرده بودید، تعجب می کنید؟

جین
جین

 

درمورد انتهای موزیک ویدئوی فیک لاو، که اعضا در لباس سیاه رنگ دور طلایی، دربرابر یک در می ایستند و خصمانه به آن در نگاه میکنند، نمیدانیم آن مکان و در کجاست. اما این یک حدس است:

اولا دو ستون معبد سلیمان در راست و چپ جونگ کوک قرار دارد. او از این ستونها عبور میکند و در کنار سایر اعضا می ایستد
اولا دو ستون معبد سلیمان در راست و چپ جونگ کوک قرار دارد. او از این ستونها عبور میکند و در کنار سایر اعضا می ایستد

 

دری که در برابر آن ایستاده اند و خصمانه به آن نگاه میکنند، میتواند در معروف کابالا(به خدایی رسیدن) باشد که به در خدا معروف است. (در انیمیشنها و فیلم جک و لوبیای سحر آمیز، وقتی از درخت حیات بالا میرود، به در خانه غول می رسد)
دری که در برابر آن ایستاده اند و خصمانه به آن نگاه میکنند، میتواند در معروف کابالا(به خدایی رسیدن) باشد که به در خدا معروف است. (در انیمیشنها و فیلم جک و لوبیای سحر آمیز، وقتی از درخت حیات بالا میرود، به در خانه غول می رسد)

 

مکه!؟
مکه!؟

 

شباهت مکان به مسجد الحرام
شباهت مکان به مسجد الحرام
شباهت شکل روبه رو به کعبه
شباهت شکل روبه رو به کعبه

 

 

 

 

دروازه را میبینید؟ جونگ کوک در این صحنه وارد دروازه میشود و با آن فرد با پوشش سیاه روبه رو میشود
دروازه را میبینید؟ جونگ کوک در این صحنه وارد دروازه میشود و با آن فرد با پوشش سیاه روبه رو میشود

 

حالا مروری بر هفت گناه کبیره داشته باشیم:

 

 

 

داستان ابلیس از کجا شروع شد؟

وقتی که خداوند گفت همگی بر انسان سجده کنید، اما ابلیس از این کار امتناع کرد. بعد لجبازی کرد و به فریب دادن انسان ادامه داد تا امروز.

اما هرگز نتوانسته نیتش را درمورد ائمه چهارده معصوم و بندگان مخلص خدا، عملی کند. و از آنها متنفر است

 


در کتاب مستدرک اهل سنت آمده وقتی ماجرای شیطان و آدم اتفاق میفتد و آدم میخواهد توبه کند، خداوند به او 5 کلمه را یاد میدهد: یا حمید به حق محمد، عالی به حق علی، یا فاطر به حق فاطمه، یا محسن به حق الحسن، یا قدیم الاحسان به حق الحسین

 

شنیده شده در کتابی که انگلیسیها نوشتند، به نام داستانهای شگفت انگیز اسلام، آمده که حضرت سلیمان خداوند را به 5 اسم سوگند داد(همان اسمها)

 

در کتیبه ای که منتسب به یافته شده از کشتی حضرت نوح بود، نام پنج تن به زبان خاصی نوشته شده بود.
در کتیبه ای که منتسب به یافته شده از کشتی حضرت نوح بود، نام پنج تن به زبان خاصی نوشته شده بود.

 

اما هیچکدام از این موارد دلیلی نمیشود که شیعه با خیالی راحت زندگی کند. بلکه باید بترسد! چون سقوطش خیلی بد است، کسی که امام علی را میشناسد امام حسین را میشناسد، اگر آن دنیا توبیخ بشود نمیتواند بگوید من در آمریکا بودم و آنها را نمیشناختم...

 

مقایسه متن آهنگ فیک لاو با عبارات تورات در داستان آدم و حوا:

و در انتها به اجرای این آهنگ فیک لاو Fake Love در کنسرت ژاپن نگاهی میندازیم. بحث عشق نیست، بلکه عشق شیطان است که برایش قدرت تبدیل می شود.

طرفداران لوسیفر در این وهم اند که وقتی روزش برسد، با هم جمع میشوند و خدا را پایین میکشند و دنیا را تصاحب می کنند.

بی تی اس در آهنگهای دیگرشان هم اشاراتی به این موضوع داشتند.

در اجرای MAMA ژاپن 2018: این ویدئو کلیپ در ابتدا(و بعد یک ویدئوی دیگر در انتهای) آهنگ فیک لاو پخش شد:

کسی که آنطرف قفل است
کسی که آنطرف قفل است

 

سه فریم پشت سر هم که همگی یک نتیجه دارند: تک چشم
سه فریم پشت سر هم که همگی یک نتیجه دارند: تک چشم

 

بیدار میشود(از خواب غفلتش)
بیدار میشود(از خواب غفلتش)

 

با انسانهایی که در خواب بودند میجنگند
با انسانهایی که در خواب بودند میجنگند

 

.
.

 

 

در این موزیک ویدئو گفتیم جیمین نماد خشم و وی نماد تجملات است
در این موزیک ویدئو گفتیم جیمین نماد خشم و وی نماد تجملات است
جیمین میچرخد و به چپ میرود، وی به راست میرود. (نوشتن در حروف انگلیسی از چپ به راست است) حالا از نحوه قرار گرفتنشون، این دو را با هم ترکیب کنید.
جیمین میچرخد و به چپ میرود، وی به راست میرود. (نوشتن در حروف انگلیسی از چپ به راست است) حالا از نحوه قرار گرفتنشون، این دو را با هم ترکیب کنید.

 

تلفظ Lusttharw در زبان انگلیسی همان لوسیفر میشود.

در انتهای این اجرا در ژاپن، مجددا یک کلیپی پخش میشود:

ماسکت را دربیاور و خودت را نشان بده (روی کلمه Face تاکید میکنیم!)
ماسکت را دربیاور و خودت را نشان بده (روی کلمه Face تاکید میکنیم!)
ماسکها کنار میروند...
ماسکها کنار میروند...
لباس پوشش مخفی را در میاورند...
لباس پوشش مخفی را در میاورند...

حال روی تصویر نوشته میشود:

من می توانم قهرمان تو باشم
من می توانم قهرمان تو باشم

درچرا اینقدر جذابند؟ در واقع آنطور جلوه کردند که همانطور ببینید خواستند که عاشق آنها بشوید.ا اینقدر جذابند؟ در واقع آنطور جلوه کردند که همانطور ببینید خواستند که عاشق آنها بشوید.پانی پشت آنها، خواستند که عاشق آنها بشوید.

خواستند که عاشق آنها بشوید.
خواستند که عاشق آنها بشوید.

 

 

ابتدا می نویسید من نمیدانستم قدرت چیه، بعد واژه قدرت را به عشق تبدیل میکند
ابتدا می نویسید من نمیدانستم قدرت چیه، بعد واژه قدرت را به عشق تبدیل میکند
بعد مینویسد اما تو بهم یاد دادی چطور از قدرت استفاده کنم
بعد مینویسد اما تو بهم یاد دادی چطور از قدرت استفاده کنم
بعد جای قدرت، عشق را مینویسید. اما تو بهم یاد دادی چطور از عشق استفاده کنم
بعد جای قدرت، عشق را مینویسید. اما تو بهم یاد دادی چطور از عشق استفاده کنم

 

خیلی خب به فیک لاو Fake Love از بی تی اس BTS نگاهی انداختیم. اما آهنگهای دیگر BTS هم هست...

آهنگهای دیگر BTS هم هست و این روند همچنان ادامه دارد...

 

■ قسمت پنجم: چگونه انسان خوبی باشیم

اولا اینکه اگر خوبی در کسی حتی BTS دیدی، از او یاد بگیر

 

دوم ما میتوانیم بهترین خودمون باشیم. امام علی(ع) و قرآن خوبیها را به ما یاد داده اند.

 

اما قبل از اینکه به چگونه انسان شادی باشیم مقداری بپردازیم، اول باید اینها را در نظر بگیریم:

آنها هم ناراحت میشوند، خوشحال میشوند. مثل خودتان
آنها هم ناراحت میشوند، خوشحال میشوند. مثل خودتان

 

اولا تقوا کلید درستی و شایستگی است
اولا تقوا کلید درستی و شایستگی است
دوم، کسی که تقوا دارد از دنیا کیف میکنه همانطور که بی تقواها لذت میبرند
دوم، کسی که تقوا دارد از دنیا کیف میکنه همانطور که بی تقواها لذت میبرند
تقوا یک کلمه است اما اگر به عمل تبدیل بشود، یک راز میشود
تقوا یک کلمه است اما اگر به عمل تبدیل بشود، یک راز میشود
امام علی هشدار میدهد که کسی که تقوا ندارد، بنده دنیاست، انگار سوار یک اسب هست که افسار ندارد و اسب از تپه و سنگ بالا و پایین میرود و صاحبش حسابی اذیت میشود و آخرش هم میره میره توی دره جهنم. اما کسی که تقوا دارد، انگار سوار یک اسب رام است، افسار کاملا در اختیار صاحبش هست و مسیرش هم به مغفرت الهی و بهشت میرسد.
امام علی هشدار میدهد که کسی که تقوا ندارد، بنده دنیاست، انگار سوار یک اسب هست که افسار ندارد و اسب از تپه و سنگ بالا و پایین میرود و صاحبش حسابی اذیت میشود و آخرش هم میره میره توی دره جهنم. اما کسی که تقوا دارد، انگار سوار یک اسب رام است، افسار کاملا در اختیار صاحبش هست و مسیرش هم به مغفرت الهی و بهشت میرسد.

 

در یک کلیپ، این مرد کره ای وضعیت کره جنوبی را اینطور توضیح میدهد:

هر چی در سریالها دیدی فیکه. مردم عادی اونطور نیستن
هر چی در سریالها دیدی فیکه. مردم عادی اونطور نیستن


شاید همه یا بعضی از رفتارها و اخلاقهای بازیگران هالیوود و کی درام و کی پاپ ها و بازیگرها فیک فیک باشند، اما یک نفر هست توی این دنیا هست و واقعا به خاطر اینکه ته تقوا و خوبیهاست، همه خوبیها را در خودش داره و هر حرکتی که بکند واقعا جذاب است. همه تصمیماتش درست هست. خلاصه فوق العاده است. امام زمان! خلیفه و حجت خدا روی زمین که بین ما هم هست ولی ما نمیبینمش ولی اون ما رو میبینه . شاید شده که پیشمون آمده باشد!
یکی هست که هر خوبیی که آنها دارند و ندارند را در خودش دارد.

امام زمان تو رو میشناسه، رفتارت را میداند و برات دعا میکند
امام زمان تو رو میشناسه، رفتارت را میداند و برات دعا میکند

 

شیطان این رو نمیخواد. نمیخواد که ما واقعا خوب باشیم. همچنین نمیخواد ما هم مثل آنها کار موثری در این دنیا بکنیم. ما میگیم آنها چیزهای ناجور میسازند؛ خب پس ما چرا چیزهای خوب نمیسازیم؟

وقتی جومونگ رو ساختند، یکی پیدا شد مختار را بسازد که انصافا خوب ساخته شد.

و وقتی ما یک کاری در این دنیا انجام میدیم مثلا الآن داریم سریال سلمان فارسی را میسازیم، یه هو میبینیم موضع میگیرند آقا چرا، اصلا برای چی باید...

اما وقتی نگاه میکنی سلمان یک مسیحی بوده، سن زیادی هم داشته

ایرانی هم بوده، پس مشکل ساخت فیلمش چیه؟

فقط میخواد چیزی نسازی که واقعیت و حقیقت واقعی را به دنیا بگی

اصلا ما نمیدانیم که چی داریم و چه چیزهای زیبایی میتونیم بسازیم

مثلا انیمیشن نبض رویش را دیدید؟

هم کلا قسمت اولش و هم بخصوص این قسمت از سریال من یاد این حدیث امام علی افتادم:

 

و یا در سریال آقای دکتر (دکتر خوب ساخته کره جنوبی)، در یکی از صحنه ها شخصیت اصلی که یک آقای دکتر است وارد میشود و از صحنه خارج میشود. دختری که آنجا بود میگوید این بوی عطر چیه اینجا تو بیمارستانتون پیچیده؟!

یاد چه روایتی میفتید؟

 

 

 

 

وقتشه یک وقتی برای خودت جور کنی و کتاب آسمانی را برداری و درموردش فکر کنی

برای خواندن قرآن یه وقتی رو جور کن
برای خواندن قرآن یه وقتی رو جور کن

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی