به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

«شکرستان» سینمایی می‌شود

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۳۳ ب.ظ

«شکرستان» سینمایی می‌شود

دست اندرکاران «شکرستان» در تدارک ساخت، انیمیشن سینمایی این مجموعه هستند.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایسنا‌، در نشستی که 15 دی ماه با حضور تعدادی از عوامل این انیمیشن در مرکز صبا برگزار شد، این خبر اعلام شد و تاکید شد که تمام تلاش تیم سازنده بر این است که تا فیلم برای سال 95 آماده شود.

در این نشست؛ سید علی اکبر محمودی( مدیر گروه نوجوانان مرکز صبا)،‌ جواد فرحانی(تهیه کننده) و سجاد افشاریان (سرپرست نویسندگان) حضور داشتند.

محمودی گفت: دانش فنی کارگردانان و نویسندگان افزایش یافته و با توجه به نرم افزارهای موجود در بازار، امکان ساخت سینمایی «شکرستان» مهیا شده است.

او خاطرنشان کرد: چند ماهی این طرح را مورد بررسی قرار دادیم و بحث‌های اولیه مطرح شد و نهایتا آقای فراهانی به عنوان تهیه‌کننده و افشاریان به عنوان سرپرست نویسندگان کار را قبول کردند تا خواسته و آرزوی چند ساله ما محقق شود.

سجاد افشاریان هم گفت: من برای ادای دین به سینمای کودک و همچنین ادای دین به زنده‌یاد مرتضی احمدی عزیز که یادش همیشه با ماست و همکاری با آقای فراهانی در طی چند سال داشته‌ام، کار را پذیرفتم.

او از شکرستانی جدید، خبر داد و افزود: من به همراه تیم خود یاد گرفته‌ایم با اتاق فکر کار کنیم و یک نگاه پژوهشی به کار داشته باشیم تا از اتفاقات سینمای کودک در دنیا آگاه باشیم و در حد امکان از هیجان و تخیل استفاده کنیم تا با یک شکرستان جدید همراه باشیم.

فرحانی نیز گفت: اگر گام را درست برداریم و بتوانیم اعتماد مردم را جلب کنیم، تلاشمان بر ادامه ساخت فیلم‌های سینماهای دیگر است و اگر قصه خوب باشد قطعا جزء پرفروش‌ترین‌ها خواهد شد.

به گفته‌ی او؛ فیلم سینمایی «شکرستان» برای ادای دین به زنده یاد مرتضی احمدی با صدای ایشان آغاز خواهد شد و در ادامه اگر امکان استفاده از صدای ایشان از تقلید صدا وجود نداشت، از جانشین راوی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، این نشست جهت اطلاع رسانی برای اعلام ساخت فیلم سینمایی شکرستان بود و اطلاعات بیشتر از جزئیات کار در نشست خبری که قرار است در آینده برگزار شود، اعلام خواهد شد.

  • صابر سبحانی

«شکرستان» سینمایی می‌شود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی