به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

خون سردار سلیمانی

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۲۰ ب.ظ

ما صبح جمعه بیدار شدیم اخبار گفت سردار شهید شده است... همه اعضای خانواده ناراحت شدیم. مردم بیرون هم ناراحت بودند.

آمریکاییها مستقیما سردار را خودشون ترور کردن با یک پهباد. ترامپ گفته دستورش رو من دادم.

بعد کم کم مردم ناراحتیهاشونو علنی نشون دادن. رهبری هم در پیامی، ضمن بیان تسلیت به مردم، گفتند که انتقام سختی میگیریم.

بعد فضای مجازی نشون داد دل همه با سردار بوده. البته به فضای مجازی نمیشه اعتماد کرد اما در واقعیت مشخص بود. فضای مجازی هم بنوعی همینطور. تنها BBC و VOA و اون مصی علینزاد خوشحال بودن. حتی بعضی کارشناسای اونور آبی هم میگفتن این مرد (سردار سلیمانی) که کشته شد هرکسی که ارق ملی داشته باشه باید ناراحت شده باشه.

 

کمی بعد آمریکاییها برای اینکه در برند: (طبق آیه قرآن خدا خودش این آزار رو جواب میده)

1- گفتن سردار رو کشتن چون خبر رسید که قراره سردار بیاد عراق  و آمریکاییها رو بکشد

جوابش: اولا سردار به دعوت رسمی عراقیها به عراق رفت. ثانیا توی فرودگاه بغداد توسط پهباد مورد حمله قرار گرفت. درحالیکه تازه به سمت محل جلسه، راه افتاده بود. سوم، یک نیروی رسمی عراقی(ابومهدی المهندس) هم همراه سردار بود در ماشین.

یک کارشناس هم در شبکه BBC فارسی و یک کارشناس غربی هم در فاکس نیوز خودشون، جواب محکمی در این مورد داد. گفت اولا آمریکاییها دروغگو هستن. درمورد تسلیحات عراق هم دروغ گفتن. یعنی کلا قابل اتکا برای جهان نیستن.

 

ثانیا:

2- سردار سلیمانی عضو سپاه پاسداران بوده و سپاه جزو تروریستها از دید آمریکاییها شناخته میشدند.

آن کارشناس در شبکه بی بی سی فارسی رو به مجری اینطور جواب داد: این کار هم اشتباهه. این که یک عضو رسمی از یک ارتش رسسمی یک کشور رو تروریست خطاب کنند هم خارج از قوانین بین المللی است.

 

3- برای اینکه گناهشون رو کم کنن، چو انداختن که پهباد از قطر بلند شده.

اتفاقا وزیر خارجه قطر هم خیلی زود به ایران اومد و با ظریف گفتگو کرد.

جواب: اولا این یک شایعه بود. ثانیا این اواخر دیدم حتی ایتالیا هم میگه نه والله پهباد از کشور ما بلند نشده.

اصلا کلا هم اگر از قطر بلند شده باشه، بازم فرقی نمیکنه. آمریکا رسما اعلام کرد با پهباد سردار ما رو شهید کرده و بهش میبالید. اما نمیدونست در ایران چه اتفاقی میفته.

 

4- خیلی زود بعضی کارشناسای خائن اونور آبی، گفتن سردار سلیمانی جزو کسایی بود که در ماجرای کوی دانشگاه سال 78، نامه به خاتمی نوشت و در سرکوب دانشجوها نقش داشته بدین وسیله.

جواب: خیلی زود رفتم نگاه کردم. ماجرای نامه فرماندهان سپاه، که سردار هم جزو امضا کنندگانشون بود، به بعد از ماجرای کوی دانشگاه برمیگشت. وقتی که یه عده راه افتاده بودن سمت خامنه ای و خاتمی هیچ کاری نمیکرد. نامه زدن آقا چی کار داری میکنی دارن میرن سمت رهبری.

 

تا اینجا سعی کردن از گناه خودشون رو با دیگران شریک کنن و همینطور سردار رو ترور شخصیتی کنن و به قولی از عطش ما برای انتقام کم کنن اما سرشون به سنگ خورد.

 

5- بعد فکر میکردن مردم عراق نرن تشیع جنازه. آخه این چند ماه قبل کلی زححمت کشیدن بین عراقیها، یارانی ها رو بد کن و بین ایرانی ها عراقی ها رو. ماجراهایی که گذشت... اما باز هم سرشون به سنگ خورد.

تشییع جنازه بزرگی در کربلا و نجف و با حضور مسئولین عراقی برگزار شد. از جاهای مختلف هم پیام تسلیت برای رهبری میامد. عملا آمریکا تازه فهمید چه اشتباه بزرگی کرده که سردار را شهید کرده.

 

6- سعی کردن مدام بگن کشتیم که کشتیم هر کاری بکنید و بخواید انتقام بگیرید ما میزنیم لهتون میکنیم.

جواب: هربار با پاسخهای مردم و بهت مردم از فوت یل و رستم و سردار و پشتوانه مخلصی که جانش رو بر کف گذاشته بود و بنوعی محافظ مرزهای ایران بود و مردم میخواستن کسی رو برای امنیت کشور خطاب قرار بدن که پشتمون بهش گرمه... سردار سلیمانی رو صدا میزدن. اما حالا این داغ بر دل همه مانده. تشییع جنازه اول در اهواز انجام شد.

حتی سلبریتیهای آمریکا هم مات مونده بودن که چه خبره و ترامپ رو سرزنش کردن. این ماجرا تا تشییع در مشهد و بعد تهران ادامه داشت. اما در تهران دیگر پرچم های قرمز خیلی خودنمایی میکرد. پرچمی که از دید آمریکاییها مشخصا نماد انتقام است که سالها بود در ایران بر بالای جمکران قرار نگرفته بود.

 

7- ماجرای سردار با اینکه توسط اینستاگرام، به شدت پاک میشه. عکس و ... مرتبط با سردار خیلی زود حذف میشه اما باز هم محل مباحثه هست.

مثلا یک عکاس معروف اسپانیا(و کمی قبلش یک خواننده معروف اسپانیایی) عکس سردار را (میدانید که سردار چهره خاصی داشت. مهربان و با صلابت و مردمی) در صفحه خودشان گذاشتند. اینستاگرام حتی پست اون عکاس را حذف کرد و گویا صفحه اش رو هم بست. حتی پست من رو هم درمورد سردار پاک کرد. خلاصه دارد پاک میکند و پاک میکند و پاک میکند و محدود میکند...

اما باز هم مثلا این بحث آنقدر داغ شده. که آمریکاییها ترسیدن بخار جنگ با ایران. مدام به شوخی و جدی میگن ایران_عزیز dear_iran این رییس جمهور ما نیست یا ما جزو آمریکا نیستیم. این ماجرا به مباحث بزرگتر هم رسیده مثلا یک سیاه پوست، خواننده رپ، فیلم کوتاهی از رهبری را گذاشته که زیرش زیرنویس انگلیسی هست. که میگوید دف ما از مرگ بر آمریکا مرگ بر مردم آمریکا نیست. منظور مسئولین آمریکایی است. جالبه یکی دیگه که گویا اونم سیاه پوست بود زیرش نوشت: راست میگه زیر نویس درسته. اون خواننده رپ سیاه نوشته بود که امممم این چیزیه که این (آقا) میگه. این نه پلیساش ما رو با تیر میزنن نه به ما کاکاسیاه میگن نه ... .

8- پارلمان عراق هم (با وجود کارشکنی کردها و سنی ها؟!!!! نمیدونم درست) رای به خروج آمریکاییها از عراق داد.

امروز یک کلیپ دیدم که مردم عراق به نیروهای آمریکایی سنگ میزدن. نمیدونم برای این روزهاست یا از آرشیو درآوردن و پخش کردن. اما بهرحال حالا عملا طبق قانون آمریکاییها(نه مستشارانشون) باید خاک عراق رو ترک کنن.

 

9- سید حسن نصرالله هم با نشون دادن دستاش که بعدا یک نماد شده، گفت کفش سردار به ترامپ می ارزد. (و نگردید همتای سردار در نیروهای آمریکایی نیست) با اون نماد دستاش نشون داد که آمریکایی ها عمودی میان و افقی برمیگردن.

 

10-  یمن و ... هم همه آماده اند تا در عملیات علیه آمریکایی ها شرکت کنند.

ویرایش: این خبرگزاریهای فارسی زبان: بعضیا میگن ایران نمیزنه. بعضیا میگن ایران میترسه. بعضیا میگن اگر بزنه آمریکا جوابش رو میده. بعضیا ...

11- آمریکاییها خیلی ترسیدن. مدام تهدید میکند. ترامپ جدیدا کلا گند زد. گفت ما 52 نقطه از ایران رو درنظر داریم. اگر انتقام بگیرند میزنیم. گند زد چون اولا ما ارتششون رو تهدید میکنیم که حتما انتقام میگیریم و اون گفته کشور رو میزنه. از جمله جاهای فرهنگی که رسما یک جرم بین المللی هست. البته مسخره ست اما بهرحال در دنیا این چیزها براشون اینطوری مهمه( که مراکز فرهنگی رو بزنن! موندم اینا چرا خفه خون گرفتن که آمریکا آدم میکشه جرایم جنگی نیست، مراکز فرهنگی رو بزنه فقط جرایم جنگیه؟!)

 

12- بورس و ... هم کمی تلاطم دارد. بعضیا ترسوند. خیلیها موقعی که ترس جنگ میفته فرار میکنن. ایران و چین و الان و دیروز ندارد. اما بورس آرامتر شد. البته جدیدا رییس بانک مرکزی، همتی، که گویا حرفش تا الآن گویا عمل کرده، گفته وضعیت رو از این حالت درمیاریم تا جلوس سوءاستفاده کنندگان رو بگیرد.

13- یه سری جدیدا، آخرین کارهاشون این بود که به همسر سردار تهمت اقتصادی میزنن. جالبه نمیگن چی هست! فقط میگن مشکل اقتصادی دارد!

خانه ش رو که دیدیدم. توی پاک بودن خود سردار هم که جرات ندارن ور بزنن. این هم چون خیلی مسخره ست و مشخه مرض از کجاست بیاید اصلا نگاهی بهش نکنیم. تف بهشون که به هر دری میزنن که گندشون رو بپوشونن.

جدیدا یه صدایی گویا از همسر سردار در اینترنت پخش شد که خیلی زود تکذیب شد که اون صدا برای همسر سردار باشه. اصلا صداش به ما که نرسید ببینیم چی بوده!! زود تکذیبش کرده بودن. تف بهشون که دست بردار نیستن.

 

14- رهبری بر پیکر سپهبد سلیمانی و یارانش نماز خواند  و وسط نماز چند بار بغض کرد و اشک ریخت. خیلی ناراحت شدیم. معلوم بود رهبری ناراحت است. اما، اشک رهبر... . همچنین طلب شهادت کرد. این یعنی، ما کوتاه بیا نیستیم.

 

 

خلاصه دنیا دارد خون سردار میگیردشون.

 

منتظر انتقامیم. و شاید کارهای دیگه ای که این آمریکاییها بکنن. مثل قرآن به سر نیزه کردن یا ... !

 

 

در ادامه چه اتفاقاتی میفته:

بذارید همون اعداد رو ادامه بدم.

15- انگلیس و آلمان و فرانسه. بخصوص انگلیس که از ترور سردار حمایت کرد و فراسنه و المان هم لاف پوشونی میکنن.

16- آلمان گفته برای خروج سریع ارتشش از عراق آماده ست.

17- مدتی قبل، سفیر آمریکا در افغانستان استعفا داد. علی الظاهر رئیس دفتر وزیر دفاع آمریکا هم استعفا داده.

18- همچنان به دنبال #انتقام_سخت هستیم.

 

19- متاسفانه حدود 59 نفر از عزیزان در مراسم آخر(کرمان) کشته شدند(بدلیل ازدحام). دشمن هم بشدت روی این مانور داد. در ایران هم تسلیت عرض شد و بعدا رهبری دعا که که این عزازان ان شاءالله با سردار سلیمانی محشور بشوند. البته در کلیت ایران همه میدونند که نمیتونه کل مراسم را تحت شعاع قرار بده. واقعه بدی بود. اما مراسم تا ساعت ها بعدش ادامه یافت.

 

20- بعضی خنگولا میگن دختر سردار، گرین کارت داشت. مدرک هم از یه سایت. هرچند اطلاعات اون سایت سردرگم بود(مثلا زده بود تاریخ فلان 2019، تاریخ شهادت سردار رو هم زده بود زیرش 2020)، اما یکی هم یه صفحه الکی ساخت نوشت (مثلا) ایوانکا ترامپ هم (مثلا) ساکن ایرانه و ... . خخ.

خجالت که نمیکشن این مجری های اونور آبی.

 

21- انتقام گرفتیم. پایگاه عین الاسد رو زدیم. یک پایگاه بزرگ که جزو مراکز اصلی آمریکا بود(ترامپ میرفت اونجا). میگن سردار رو هم از این پایگاه زدند.

دشمن ساکت شده. اول ترامپ گفت سخنرانی میکنم. بعد لغو کرد. بعد گفت صبح پیام میدم، بعدش گفتن پیامم نمیده. خخخ.

 

ولی باز هم بی بی سی احتمالا و ... دست بردار نیستن. میگمن هیچ کشته ای نداده و عین الاسد خالی بوده.

یعنی دیگه دارن خستم میکنن. هی چرندپرند. البته میدونید کی معلوم میشه دقیقا چند تا کشته(نه این که کشته نداشته!) چند تا کشته داشته؟ وقتی که برمیگردن آمریا و براشون مراسم میگیرن توی تابوت.

 

22- یارو توی آمریکا ادعا کرد ایران بدون اطلاع عراق این کارو کرده. اما باز هم عراقیها پیام دادن و گفتن ایران قبلش به ما اطلاع داده بود.

 

23- متاسفانه همین صبح، بوئینگ 797 یا چند، به مقصد اوکراین سقوط کرد. میدونید که بوئینگ معروفیه مثل گوشی سامسونگ 10 اگر اشتباه نکنم که میترکید، این بوئینگ هم حتی همین چند روز پیش درموردش نوشته بودن که نقص زیادی دارد.

فکر کنم توی آمریکا همچین هواپیمایی اجازه پریدن ندارد. فکر کنم البته.

متاسفانه بیشترشون ایرانی بودن. خاک تو سر آمریکا با این هواپیما درست کردنش.

 

24- دشمن تا تونست روی این مانور داده که ایران اشتباهی این هواپیما رو زده. کلا خبر هواپیما رو (که متاسفانه خیلیاشونم ایرانی بودن) برجسته کردن.

میگن این هواپیما رو پدافند ما(گنبد آهنین تهران(داریم انگار؟!) اشتباهی زده.

25- ترامپ بدجور ترسو و سردرگم سخنرانی کوتاهی کرد. افتضاح بود. الله اکبر.

خبرگزاریهاشون تحلیل میکنن وضعیت عین الاسد رو. موشکهای ما نقطه زن بودن. دیگه دنیا جور دیگه ای روی ما حساب میکنه.

راستی رهبری صبح حمله موشکی گفت، ما نباید مثل بنی اسرائیل بشیم که کلا بعد ماجرای فرعون خدا رو فراموش کردن. نکته اینجاست که رهبری معمولا چیزی میگن که من خیلی زود میفهمم برای چی گفتن. ببینیم کیا بنی اسرائیل مآبند!

26- بعضی ها میگن چندتا دانشمند توی هواپیما بود. ایران زدش. نکته اینجاست که متسافانه خیلی دانشجوی ایرانی توی هواپیما بوده. این حرف ها تمومی ندارد انگار.

27- آمریکا همچنان از اینکه بگه ایران چند تا کشته و زخمی روی دستش گذاشته اجتناب میکنه.

آمریکاییها میخوان ترامپ رو از ریاست ارتش بردارن.

28- سپاس منتظر بود که اگر آمریکا کاری کرد جواب بده. اما آمریکا نتونست یا آماده نبود یا خواست ازش بگذرد؛ بهرحال اگر کاری میکردن(یا کاری بکنند) ما قرار بود به پایگاه های مختلفشون حمله کنیم.

راستی سپاه عملیات سایبری(جنگ الکترونیکی9 هم کرد. طوری که پهبادهای اطلاعاتی شون رو دستکاری کردیم تا نتونن ببینن چی شده و بنوعی بدجوری کپ کرده بودن که نمیتونستن ببینن چی شده تا مدتها.

 

29- کلی خبر اومد که کشته داده. یا مثلا برده بیمارستان. یا مثلا هواپیمای مخصوص اورژانسشون رفته آلمان و ... .

خیلی مسخره ست که بعضیا حرف بی بی سی بی شرف و ... رو میزنن که هیچ خسارتی ندید یا کشته ای نداد یا آمریکا با ایران هماهنگ بود ... (همینطور میبافن دیگه خسته هم نمیشن. حتی صداوسیما یه کلیپ ساخت که اینها چه روندی رو طی کردن تا ارزش حمله ما رو کم بکند)

اما بدتر چند تا خبرگزاری ایرانیه که همراهیشون میکنن. میدونید که، همونهایی که آمریکا کدخداشونه.

 

30- رئیس هوافضای سپاه اومد و برای خبر، تحلیل کرد. و گفت هدف ما انصافا کشتن نبوده اما بهرحال کشته دادن(مرکز فرماندهیشون رو زدیم و ... رو)

از نظر من مشخصه که بزودی توی آمریکا تابوتهاشون رو و ... رو مجبورن نمایش بدن. اگر واقعا طبق اون خبرگزاری خارجی بالای 200 نفر کشته شده باشن... شاید مجبور بشن یه مراسم برایشون بگیرن.

 

31- راستی تا قبل سخنرانی رهبری، بورس ریزش شدید داشت. بعد که رهبری صحبت کرد، صفهای فروش برداشته شد. چون بعضیا ترسیدن جنگ بشه و خاستن مالشونو نجات بدن!

 

32- آره. امروز پنجشنبه 19 دی ماه هست. آمریکاییها رسما غلط کردن و دارن توی خودشون ردگیریهای جناحی و البته درون جناحی رو ترتیب میدن.

33- نمیدونم ما یادمون میره کی رو از دست دادیم یا نه. اما سردار سلیمانی...

 

34- خب اون هواپیمای بوئینگ 737 که دشمن و کانادا از اول اصرار داشتن که مورد هدف موشک قرار گرفته، به اشتباه، بله بعد 72 ساعت سپاه بیانیه داد که اینطور بوده. توی این روزها مدام بخشهای غیرنظامی میگفتن نه امکان ندارد اگر هست دلیل بیارید و ... .

اما هنوز 3 سوال باقیست: 1- چرا ارتباط واحدی که موشک را رها کرد با مرکز اصلی قطع شده بود. 2- چه کسی گفته موشک کروز به سمت ایران شلیک شده. 3- اون کسی که تصمیم گرفت هواپیماها 24 ساعت متوقف نشوند چه کسی بوده.

 

35-امروز 21 دی. مردم همونطور که به خاطر سلیمانی به سمت حکومت برگشتن، همونطور هم دوباره از نظام برگشتن. دشمن هم داره میرقصه و کیف میکنه.

 

36- همین امروز، 21 دی. نمیدونم بخندم یا گریه کنم. اما امروز توی مراسم جان باختگان اون حادثه میگند عکس حاج قاسم رو پاره کردن. البته عکس مهم نیست. همینکه این اعتراضات اینطور ادامه پیدا کرده، خودش داستانیه.

خدایا چه خوابی برای دشمن دیدی؟!

 

37- یه عده ریختن بیرون و فحش به خامنه ای. خیلی جالبه ها! همچین چیزی ممکن نمیتونه باشه مگر اینکه مردم بشدت ضعف تحلیل سیاسی داشته باشن. یعنی چی به خاطر یک اشتباه فردی به رهبر مملکت فحش بدی. البته نکته اینجاست که مردم هرکدوم برای خودشون استدلالی دارن. اما به رهبر فحش دادنتون چیه.

نکته اینجاست که بعضی ها این واقعه رور با ماجرای سالها پیش که آمریکا هواپیمای مسافربری ما رو زد مقایسه میکنن. درحالیکه آمریکا نه عذرخواهی کرد و نه اون فرد رو مورد شماتت قرار داد. تازه آخرای کارش بهش مدال شجاعت هم داد.

اما اینجا سردار ما که سیلی رو به دشمن زده خودش اومده عذرخواهی کرده و توضیح داده و ... .

 

38- مورد 21 که میگفتن تویش ایران با آمریکا ساخته که ایران پایگاه عین الاسد رو بزنه که مردمش آروم بگیرن پس دروغ بوده. چون سپاه تماما آماده شلیک بوده. عجب. یه دروغشون اینطوری لو رفت. (البته خودم نفهمیدم متاسفانه، "اسپوتنیک" یادآوری کرد!)

39- خب. سپاه یک بیانیه داد که متاسفانه ما به اشتباه هواپیما رو زدیم. توی این مدت اول همه ناراحت بودیم بیشتر از قبل ناراتی ما رو گرفت. اما بعد، کم کم قضیه مشکوک شد. فعلا بدنبال اطلاعاتی هستیم که چرا هواپیما رو موشک دیدن و زدن. (و چرا کسی که فیلم میگرفت از این صحنه اینقدر خونسرد بوده)

40- اعتراضاتی شبیه به 24 آبان دوباره در ایران شکل گرفته. بعضیها که از حد هم گذروندن و همونن چیزی رو درمورد سردار دلها سلیمانی، میگن که دشمن (بخوانید قاتل سردار دلها) میگه.

41- آخری تهمتها به سردار این بود که یک زن لبنانی داشته. البته در حد حرفه. میگن توی تشیع جنازه هم حضور داشته خخخ. خدا من رو ببخشه. ولی خواستم بنویسم که بدونید چه خبرهایی بوده.

کمی به شباهت امام حسین و سردارمون فکر کنیم. اولا اینکه اگر بی بی سی و ... نبود (و چند روز ور نمیزدن) همه ناراحت بودیم و به سردار افتخار میکردیم. اما الآن بعضیا اولا کار سردار رو (دفاع از آرمانها و مکک به سیل زده ها و کمک به مسئولین اقتصادی برای تحریم ها، و وجهه جهانی..)

42- روحانی گفت، من بلد نیستم بدون مذاکره با خارجیها وضع رو خوب کنم. خیلیها این رو با هشتگ #من_بلد_نیستم حسابی روی دور انداختن.

43- امروز، اواخر دی ماه هست. دیگه آمریکا اعلام کرد 11 نفر زخمی شدن. علائم شبیه ضربه مغزی دارن. کم کم دارن اعلام میکنن دیگه. البته کی از این رسانه های اونور آبی فارسی زبان(بی بی سی فارسی فکر کنم) انگار نوشته بود ضربه نرم مغزی دارن:|

 

44- رهبری در نماز جمعه، بعد از هشت سال سخنرانی کرد. همه منتظر بودیم که چه میگوید. من چندتاش رو میگم. اول گفتن اون ایام یعنی شهادت سردار سلیمانی و ابومهندس(و یارانشان) یوم الله بوده و سیلی ایران به امریکا هم یوم الله هست که دشمن میخواد فراموش بشه. دوم درمورد آمریکاییها گفتن که از واژه دلقک بکار بردن که الآن رسانه های آمریکایی تیتر زدن که رهبر ایران به ترامپ(در حقیقت سیاستمدارای آمریکایی) گفته دلقک آمریکایی. و خوب گرفته. حقشه کثافت، به سردار سلیمانی فحش بدی داده بود این اواخر عوضی. و به مذاکره کننده هایی مثل فرانسه و آلمان و انگلیس گفت جنتلمنهای  همان تروریستیند در بغداد که پشت میز نشینند. راست میگه رهبر، بعد از شهادت سردار نه تنها زبان به دهن نگرفتن که از آمریکا هم حمایت کردن. نکته اینجاست که به تازگی گفته بودن مکانیسم ماشه ی برجام رو فعال میکنن(که نتیجه ش میشه برگشتن همه تحریمهایی که موقع برجام فعلا متوقف کرده بودن) که این حرف رهبری عملا تودهنی بزرگی به اونه او کسایی که در داخل ایران به دنبال مذاکره با اینها هستن گفت(که رهبری هم مثلا مثال زد گفت اینها مثلا آلمان همون شیمیایی دهنده به صدام بود یا فکر کنم فرانسه همون کسی بود که به صدام هلیکوپتر داد که نفتکشهای ما رو بزنه و انگلیسم که دیگه معلومه... حامی صدام هم بود، حالا درست یادم نیست رهبری چی گفتن). اتفاقا یه جای صحبتشون گفت اونها بعد ماجرای شلیک موشک به پایگاه عین الاسد آمریکا، و ماجرای هواپیما که (اینجا رهبری گفتن و مکروا مکرهم و مکر الله، و الله خیر الماکرین) میخواستن اون رو به حاشیه ببرن و ... بعضیها در داخل هم همون چیزی رو میگن که اونها میخوان، در حقیقت از زبان این داخلیها شنیده میشه که بعضیهاشون جوونن شور دارن اما بعضیا نه جوان هم نیستن(اوف! چی گفت رهبر میدونید که...) اما آنچیزی از زبانشون شنیده میشه که اون خارجیها میخوان.

سوم درمورد سردار شهید سلیمانی گفتن، این یک مکتب است. این طوری باید تقویمش کرد و ثبتش کرد(و راهش رو ادامه داد)

چهارم گفتن نیروی قدس را باید در جایگاه رزمندگان بدون مرز دید. انصافا خیلی به دلم نشست. میدونید یعنی چی؟! پزشکان بدون مرز شنیده بودیم ولی این... .

 

45- احساس میکنم، رهبری دوباره با این سخنرانی یک جریانی رو که داشتن به انحراف میکشوندن، هدایت کرد به سمت افتخارآفرینی ایران در سیلی زدن به صورت آمریکا. البته هم عرض تسلیت دوباره ای به خانواده های هواپیمای اوکراینی گفتن و هم گفتن این موضوع باید پیگیری بشه و ابهاماتی وجود داره که باید پیگیری بشه اما اون کارهایی که انجام شده باید مورد توجه قرار بگیره و ما باید با تکیه بر داخل و علاوه بر قوای نظامی، از طریق فرهنگ و علم و فناوری خارجیها رو پس بزنیم و باید در اینها قوی بشیم.

 

46- قبل از سخنرانی رهبری، یک کلیپ هم از سردار سلیمانی، همون مطالبی که رهبری درموردشون گفته بودن مثل شجاع و نترس بودن و در عین حال با تدبیر بودنشون و ... رو نشون میداد. دفتر رهبری از این کلیپها زیاد میسازه و انصافا کارش رو بلده و قشنگ میسازه. یه جاش یکی در سوریه به سردار  که توی ماشینی نشسته بود گفت جلوتر نرو امنیت نداره میزننت، اما سردار بهش جواب داد آقا اصغر این چه حرفیه، زشته، من رو از دو تا گلوله میترسونی .

 

47. خب. امروز 25 اسفند هست. خون سردار خیلی تاثیر گذار است. کاری با آمریکاییها کرده که نگو. توی افغانستان و ... دیگه باید جمع کنند و بروند.

نکته اینجاست که بارها و در کلیپهای مختلف میبینیم که از سراسر دنیا به سردار دل ها چقدر احترام میگذارند. امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشیم.

  • صابر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی