به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

آخرین آمار فروش «شاهزاده روم»

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸ ب.ظ
شهرهای مشهد، قزوین، بابل، ساری، بوشهر و اصفهان از جمله شهرهایی هستند که با درخواست‌های مخاطبان به جمع شهرهای اکران کننده شاهزاده روم پیوستند. فروش فیلم در چند روز اخیر در مشهد و اصفهان بیش از حد انتظار بود.
 به گزارش مشرق، انیمیشن «شاهزاده‌روم» تا امروز و بر اساس آخرین رقم‌های اعلامی به فروش ۶۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی رسیده است اما وضعیت اکران فیلم در شهرستان به دلیل در اختیار داشتن سالن های کم چندان مطلوب نیست.

شهرهای مشهد، قزوین، بابل، ساری، بوشهر و اصفهان از جمله شهرهایی هستند که با درخواست های مخاطبان به جمع شهرهای اکران کننده شاهزاده روم پیوستند. فروش فیلم در همین چند روز در شهرهای مشهد و اصفهان بیش از حد انتظار بوده است.

با توجه به فروش دیگر فیلم‌ها در اکران پاییز و  خوش اقبال نبودن کارهای کودک و نوجوان در سالهای اخیر و کم رونقی گیشه در  روزهای اخیر و عدم پیش بینی این رقم فروش از سوی کارشناسان، می‌توان انیمیشن «شاهزاده روم» را پدیده فروش این فصل دانست.


پایان خبر.
راستی آمار تا امروز (23 آبان 94):

شاهزاده روم (انیمیشن) : 221,184,200 تومان

 

سینماهایی که این انیمیشن را اکران می کنند میتوانید در این پست وبلاگ ببینید.
راستی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی