به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

فراخوان فیلمنامه انیمیشن سینمایی

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ق.ظ


فراخوان فیلمنامه انیمیشن سینمایی
از تمامی دوستانی که در زمینه فیلم نامه انیمیشن دارای ایده های نو و خلاقانه ای هستند دعوت به همکاری می شود.

دوستانی که در این زمینه دارای فیلم نامه یا طرح کلی انیمیشن و یا ایده اولیه هستند می توانند با رایانامه یاد شده با ما در ارتباط باشند.

طرح هایی که علاوه بر داشتن مفهومی قوی از شخصیت پردازی های جدید و تخیلی استفاده کرده باشند در اولویت قرار دارند.

Chakavak.alizadeh93@gmail.com

منبع :
ایرانیان انیمیشن

نظرات  (۱)

  • امیرحسین ایرپور
  • سلام
    من امیرحسبن امیرپور هستم از شهر گرگان
    لابد شما انیمیشن جدید والت دیزنی به نام زوتوپیا رو دیدید
    در این انیمیشن حدود ۳۰ نوع حیوان ....از حیوانات عظیم الجثه تا ریز ترین و موذی ترین حیوانات در یک شهر مدرن امروزی به نام زوتوپیا جا پیدا کرده و در آن هر گونه از حیآانات در کنار هم به خوبی و خشی زندگی میکنند و در عصر اینترنت و ماشبن به سر میبرند
    در این انیمیشن یک خرگوش مونث به نام گودی هاپز برای اینکه پلیس شود به زوتوپیا می آید و در عین حال با یک روباه مذکری به نام نیک وایلد آشنا میشوند و آن ها با هم دنبال پرونده سمور گمشده و دیوانه شدن حیوانات میگردند 
    این انیمیشن بسیار پرگرافیک بوده و حتی حرکات صفحه لمسی موبایل حیوانات و حتی حرکت دستان حیوانات و واکنش های آن ها انسانگونه است البته رفتار حیوانی آن ها و حتی موی پوست آ ها به طور کامل رعایت شده

    ساخت شهر بسیار بزرگ 
    رعایت اندازه ساختمان ها و ماشین ها و ....برای انواع حیوانات
    قرار دادن بیش از ۳۰ نوع حیوان
    ساختن نرم افزار برا کاشتن مو در بدن تمامی یوانات
    روز و شب
    گرافیک بالا
    موبایل و اینترنت داخل انیمیشن

    همه این ها با هم شدن ۱۵۰ میلیون دلار که میشه حدود ۵۶۰ میلیارد تومان


    ببینید .....من میخواهم کشور ما برای اولین بار چنین انیمیشنی پر هزینه رو بسازه.    
    من ایده هایی دارم و به زودی به طرح تبدیل میکنم و میفرستم 
    اما ایده های من

    ۱_نام این طرح انیمیشن من آرمانشهر نام خواهد داشت
    ۲_داخلش حیوانات بهشتی و حیواناتی که چهارده معصوم و پیامبران دگه داری آن ها را حلال اعلام کردند را قرار دادم
    ۳_فلسفه طرح من ناسیولانیسم است و ناسیولانیسم به معنای وطن دوستی و نوع دوستی است
    ۴_در این طرح من یک خرگوشی به نام تینا هست که میخواهد به شهر ((آرمانشهر)) برود تا برای دفاع از میهن به سپاه پاسداران بپیوندد
    ۵_((آرمانشهر)) ترکیبی از تهران و اصفهان و مشهد میباشد و یک شهر مدرن است که داخلش حیوانات بهشتی زندگی میکنند
    ۶_در این انیمیشن ققنوس ها ((پرندگان بشتی در اساطیر ایرانی))نماد پیامبران_چهارده معصوم_رهبران انقلابی_فداییان اسلام_رهبران کبیر انقلاب و .....میباشند 
    ۷_در این انیمیشن چند تا غول با سربازان خرگوشی هست و آن ها نماد اسراعیل_دیکتاتور ها_رضا شاه و محمد رضا شاه_ شیاطین و ....میباشند 
    ۸_ در این طرح من پرچم طلایی رنگ وجود دارد و آن پرچم میراث کشور است که تینا و دوستانش برای پس گرفتن آن پرچم از دست غول ها خودشان را به خطر می اندازند و آن پرچم نماد دین مبین اسلام و کتاب قرآن است 
    ۹_در زوتوپیا یک غزال وجود دارد که آهنگ های شکیرا خواننده بی حیا میخواند و آن آهنگ (((به اشتباه و گناه ادامه میدهم))) میباشد اما در طرح من تینا یک برادر دارد و برادر تینا در آخر داستان شعری از سالار عقیلی به نام ((خون غزل)) را میخواند 
    ۱۰_در اصل جودی هاپز از حکومت صهیونیسمی حمایت میکند اما در طرح من تینا خرگوشه از حکومت اسلام حمایت میکند
    ۱۱_موضوع زوتوپیا نوع دوستی است و موضوع طرح من وطن دوستی است


    من دنبال یک کمپانی قدرتمند انیمیشن سازی در ایران میگردم که دارایی اش حد اقل ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان  باشد تا بتوانم طرحم را بهشان پیشنهاد بدم
    و میخواهم  شرکت های الزهرا_موسسه انیمیشن هفت سنگ_موسسه سلوک افلاکیان_قدیر 3D  و هرچه موسسه انیمیشن سازی ای که در ایران هست پولشان را روی هم بزارند و این انیمیشن را به زیبایی زوتوپیا بسازند 
    و یک کمپانی غول انیمیشن در ایران درست مثل والت دیزنی و پیکسار باید ساخته شود 

    خواهش میکنم رویم را زمین نزنید 
    اگر بتوانید جواب مثبت و خوشحال کننده ای به من بدید من طرحم را برای شما مواهم فرستاد
    منتظر جواب خوشال کننده شما هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی