به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

سری جدید انیمیشن «پهلوانان» هم تولید شد

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ب.ظ
در مرکز صبا؛
سری جدید انیمیشن «پهلوانان» هم تولید شد
سری سوم مجموعه انیمیشن «پهلوانان» در ادامه موفقیت و استقبال مخاطب از دو سری پیشین این مجموعه به تهیه‌کنندگی علیرضا گلپایگانی و سیاوش زرین آبادی با کیفیتی بالاتر از قبل تولید شد.
انیمیشن «پهلوانان» سری جدید انیمیشن «پهلوانان» هم تولید شد
به این مطلب امتیاز دهید
100% 0%

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز،علیرضا گلپایگانی با اعلام خبر پایان تولید سری سوم مجموعه انیمیشن «پهلوانان» گفت: جهت تداوم و انسجام، سری جدید پهلوانان با دو سری قبل این انیمیشن، نویسندگی و کارگردانی برعهده‌ سیاوش زرین‌‌آبادی قرار گرفت. در بخش طرح قصه و فیلمنامه از حضور استاد امیرمحمد دهستانی و مهدی حیدریان و سیاوش زرین‌آبادی و تیمی ایده‌پرداز استفاده شد، که نتیجه این همکاری در مجموعه باعث به وجود آمدن داستان‌هایی جذاب باحفظ اصالت مجموعه‌های قبلی پهلوانان شد.

 

وی افزود: از تیم جدیدی برای متحرک‌سازی مجموعه استفاده شد که از نرم‌افزارهای تخصصی دو بعدی نیز بهره می‌جویند و با تلفیق طراحی‌های دستی حرفه‌ای در سریال پهلوانان، جلایی امروزی و قابل رقابت با سریال‌های خارجی به وجود آمده است.

 

برای بخش لی‌اوت مجموعه، افرادی متخصص در نظر گرفته شده که علاوه بر زیباسازی مجموعه بر افزایش سرعت تولید هم تأثیرگذار بوده‌اند،همچنین حضور قوی بخش لی‌اوت به انیماتورها فرصت بیشتری برای بالا بردن کیفیت متحرک‌سازی‌هایشان داده است.

 

کیفیت تصویری مجموعه ارتقاء پیدا کرده و با فرمت Full HD برای پخش تلویزیونی ارائه خواهد شد.تلاش کلیه دست اندرکاران این مجموعه که زمینه مناسبی برای خلق شخصیتهای ماندگارایرانی برای کودکان و نوجوانان را داراست حفظ کیفیت مفهومی و تکنیکی کار است تا بتواند همچنان نظر مخاطبان خود را تأمین نماید.این مجموعه که با تکیه بر فرهنگ و هویت ایران اسلامی تهیه شده می‌تواند با پخش در ساعات و کانالهای مناسب جایگاهی را که مستحق و شایسته  آن است به دست آورد./ فارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی