به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

قسمت سیزدهم قلب خورشید بزودی

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴ ق.ظ

سلام

قسمت سیزدهم انیمیشن قلب خورشید رو بزودی در وبلاگ قرار میدم.

خدا رو شکر بعد از از اینکه به تلویبیون پیام فرستادم حالا میتونم برنامه 31 تیرماه رو دانلود کنم. وقتی آماده شد برای دانلود میذارم.

(امشب یا فردا انشاءالله)

ویرایش: گذاشتم: دریافت

------------

راستی از آقای کاظمی ممنونم (بشدت) با این حال بدلیلی نمیتونم این کار رو انجام بدم (دلیلش کپی رایت احتمالی و اینجور چیزاشه ه نمیزاره مستقیما خودمون انجام بدیم) ولی خیلی ممنونم ازشون


  • صابر سبحانی

نظرات  (۱)

خیلی خوب و عالی 
چرا مجموعه شکرستان رو نمی ذارین؟؟
من از بچه هام بیشتر بهش علاقه دارم

یا انیمیشن های حکایات سعدی
پهلوان پوریا
داستان های کلیه و دمنه
تاریخ از اون ور 
و ده ها انیمیشن دیگه ...
پاسخ:
سلام
خودم مایل هستم بعضی از این انیمیشن ها رو قرار بدم. اما به دو دلیل، بصوص موقع آپلود انیمیشن قلب سیمرغ متوجه شدم، کار خستی هست:
1- سرعت آپلود در صندوق بیان خیلی پایین بوده
2- وسط آپلود ممکنه به هر دلیلی قطع بشه و این چندبار اتفاق میفته درنتیجه کلی زمان هدر میره
3- دانلود آن انیمیشن ها خب با هزینه همراه هست البته.
4-شکرستان رو که دوست دارید فکر میکنم بتونید در تلویبیون پیدا کنید، بنظر منم قشنگ هست. اتفاقا میخواستن از روش یه فیلم سینمایی بسازن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی