به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

سلام

چند وقت پیش از یک روزی مودمم دچار مشکل شد و با موبایل نمیتونستم به اینترنت وصل بشم.

این خطا رو میداد:

تایید اعتبار ممکن نیست

مثل اینکه انگلیسیش میشه 

no gateway reply یا obtaining ip adress

برای همین مجبور شدم این روش رو برم:

http://www.charepaz.com/fix-obtaining-ip-address-error-in-android/comment-page-1

که مشکل اتصال موبایلم به اینترنت با این روش حل شد.

 

بعد از مدتی یک مودم دیگه گرفتم که شاید این مشکل که یهو ایجاد شد (گویا بعد از قطع و وصل یهویی برق شهری) با تعویض مودم درست بشود.

اما باز هم همان مشکل رو داشتم. اینبار طبق آموزش زیر:

http://ir-tci.org/forum/showthread.php?t=97783

توجه شدم باید تنظیمات وایرلس لپ تاپم رو که تغییر داده بودم دوباره به حالت اول اتوماتیک در بیارم بعد از این کار بهتر شده، حالا باید ببینم در آینده باز هم این مشکل پیش میاد یا نه دیگه خوب شده.

(شبیه به کاری که در لینک اول برای موبایل پیشنهاد شده من برای لپ تاپ انجام دادم در بخش alternative canfiguration تنظیمات وایرلس شبکه)  آره اونو برگردوندم به حالت اولیش.

و بعد مودمو ریست کردم و بعد دوباره اقدام کردم به تنظیم کردن مودم با 192.168.1.1 و ... .

تمام.

  • صابر سبحانی

نظرات  (۱)

  • نعمت الله
  • با سلام و خسته نباشید آفرین بر شما که ترویج پویانمایی های ایرانی می کنید
    موفق و سر بلند باشید در پناه خداوند
    پاسخ:
    سلام
    همچنین، ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی