به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

به نام خدا پویانماییهای ایرانی

در این وبلاگ به انیمیشن ها و نرم افزارهای ایرانی میپردازیم

مشکل عدم نمایش تصویر در Photo viewer ویندوز 7

دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۲۷ ب.ظ

اگر شما هم با مشکل من روبرو شدید یعنی:

ویندوز بجای اینکه تصویر مورد نظر شما را نشان بدهد خطا میدهد که:

مشاهده گر عکس Windows نمی تواند تصویر را نمایش دهد زیرا ممکن است حافظه کافی در رایانه شما وجود نداشته باشد ...

نمیدونم ممکن هست حافظه شما پر شده باشد و بنابراین امکان نمایش تصویر وجود ندارد.

 

برای رفع این مشکل یک راه حل پیدا کردم

وارد کنترل پنل بشوید. وارد بخش color managment بشوید. در سربرگ ها Advanced رو انتخاب کنید.

حالا گزینه اول و دوم رو طبق تصویر انتخاب کنید (یعنی اولی را روی Agfa... و دومی را روی WCS Profile... بگذارید. من دومی رو نذاشته بودم, دیدم چاپگر تصویر را تقریبا کامل سیاه پرینت میگیرد. اولی را هم باید حتما تغییر بدید به چیزی که گفتم و دلیل عدم نمایش تصویر در ویندوز همین اولی هست.)

مشاهده گر عکس Windows نمی تواند تصویر را نمایش دهد

 

اگر نشد (مثل من که بعد از حند روز دیدم تنظیمات بالا چواب نداد، نرم افزار دیگری را مثل Irfan view رو نصب کنید (جایگزین windows photo viewer) .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی